bla
Aktualno

Mercatorjeva dobrodelna digitalna aktivacija v luči OI

Mercator je v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije ob olimpijskih igrah v Pekingu pripravili posebno navijaško kampanjo z dobrodelno noto. V aplikaciji Moj M je potekala zabavna igra, v kateri so uporabniki podajali petke našim olimpijcem.

»Podaj petko je priljubljena kretnja med mladimi, ki ponazarja veselje in zmago, zato se nam je to zdela odlična gesta za dobrodelno aktivacijo,« je povedala Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga v Mercatorju. Slovenski trgovec z različnimi aktivnostmi že vrsto let podpira ukvarjanje s športom in aktivno življenje tako pri svojih zaposlenih kot tudi kupcih. Podpira pa tudi vrhunske športnike in je tudi sponzor slovenske olimpijske smučarske reprezentance.

bla

Poleg stiskanja pesti za slovenske olimpijce smo Slovenci tako februarja podajali tudi petke za dobrodelni namen. Aktivacija je bila uspešna. Vse podane petke pa so v Mercatorju pretvorili v donacijo skladu Botrstvo v športu v višini pet tisoč evrov, ki so jo včeraj ob sprejemu olimpijcev v Kranjski Gori predali skladu Botrstvo v športu. »Naši športniki so s sedmimi medaljami dokazali neverjetno odličnost, za kar jim iskreno čestitamo. Slovenci pa smo ponovno pokazali dobrodelni duh. Ponosni smo, da so uporabniki aplikacije Moj M prepoznali pomen akcije Podaj petko, kajti zbrana sredstva v višini pet tisoč evrov bodo namenjena pomoči mladim športnikom, starim med 14 in 23 let, iz socialno ogroženih okolij. Skupaj torej prispevamo k nadaljnjemu razvoju in uresničevanju športnih potencialov,« dodaja Majda Vodopivec, ki je v imenu Mercatorja predala donacijo.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji