Mercatorjeva dobrodelna digitalna aktivacija v luči OI
Mercator je v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije ob olimpijskih igrah v Pekingu pripravili posebno navijaško kampanjo z dobrodelno noto. V aplikaciji Moj M je potekala zabavna igra, v kateri so uporabniki podajali petke našim olimpijcem.
»Podaj petko je priljubljena kretnja med mladimi, ki ponazarja veselje in zmago, zato se nam je to zdela odlična gesta za dobrodelno aktivacijo,« je povedala Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga v Mercatorju. Slovenski trgovec z različnimi aktivnostmi že vrsto let podpira ukvarjanje s športom in aktivno življenje tako pri svojih zaposlenih kot tudi kupcih. Podpira pa tudi vrhunske športnike in je tudi sponzor slovenske olimpijske smučarske reprezentance.
Poleg stiskanja pesti za slovenske olimpijce smo Slovenci tako februarja podajali tudi petke za dobrodelni namen. Aktivacija je bila uspešna. Vse podane petke pa so v Mercatorju pretvorili v donacijo skladu Botrstvo v športu v višini pet tisoč evrov, ki so jo včeraj ob sprejemu olimpijcev v Kranjski Gori predali skladu Botrstvo v športu. »Naši športniki so s sedmimi medaljami dokazali neverjetno odličnost, za kar jim iskreno čestitamo. Slovenci pa smo ponovno pokazali dobrodelni duh. Ponosni smo, da so uporabniki aplikacije Moj M prepoznali pomen akcije Podaj petko, kajti zbrana sredstva v višini pet tisoč evrov bodo namenjena pomoči mladim športnikom, starim med 14 in 23 let, iz socialno ogroženih okolij. Skupaj torej prispevamo k nadaljnjemu razvoju in uresničevanju športnih potencialov,« dodaja Majda Vodopivec, ki je v imenu Mercatorja predala donacijo.