meta
Aktualno

Meta: Ustvarite hiperpovezano blagovno znamko

Tawana Murphy Burnett iz podjetja Meta je oglaševalskem dogodku APAC javnosti razložila, kako lahko blagovne znamke uporabljajo nove digitalne paradigme, kot je metavesolje, za ustvarjanje povsem novih, nikoli prej videnih, povezav z njihovimi potrošniki.

V prihodnosti se bo še več govorilo o treh že skorajda »zlajnanih« izrazih – personalizacija, avtentičnost in povezljivost. A kljub temu, da jih že danes slišimo zelo pogosto, bodo najbolj odzvanjali šele v metavesolju, je uvodoma povedala Burnettova, vodja oddelka za globalne stranke pri Meti, ki je v predavanju opisovala značilnosti digitalnih blagovnih znamk v bližnji prihodnosti.

Za začetek sprememba tehnologije, potem pristopa

Burnettova je oglaševalcem razložila, da je njihova nova naloga ustvariti hiperpovezano blagovno znamko. To bodo dosegli z integracijo umetne inteligence, večdimenzionalnim pripovedovanjem zgodb in z veliko eksperimentiranja, kaj ustreza njihovem občinstvu.

Umetna inteligenca lahko spremeni sam pristop na področju učinkovitejše personalizacije. Kot primer je podala sodelovanje s proizvajalcem čokoladnih izdelkov Cadbury India. Ustvarili so več vrst oglasov, ki so jih prikazovali na tisoče malim podjetjem po vsej Indiji, oglase pa spreminjali glede na njihove potrebe in lokacijo tako, da so spreminjali podatke o dostavi. To so uspeli doseči z geografskim sledenjem preko umetne inteligence. Potrošniki so tako videli Cadburyjeve oglase, ki so bili specifični za njihove potrebe in lokacije.

Predstavnica Mete je pri večdimenzionalnem pripovedovanju zgodb poudarila uporabo vseh možnih komunikacijskih formatov. »Uporabljajte kratke videoposnetke, daljše časopisne članke, zanimive oglase, ustvarite nove povezljive funkcije, ki si jih bodo vaši uporabniki zapomnili kot nekaj inovativnega.« To naj bi drastično povečalo in poglobilo vez med blagovno znamko in potrošnikom.

Ekperimentiranje je nekaj, česar se znamke ne smejo bati, saj je učenje danes veliko hitrejše, kot je bilo v preteklosti. »Strojno učenje in modeli umetne inteligence nam omogočajo, da napovemo nov trend. Kako kreativen in zanimiv je, pa se bo izkazalo šele, ko ga implementiramo. Sama napoved je pogosto uspešna in zato nam prihrani tudi veliko stroškov,« pravi. »Nedavna študija v Harvard Business Review je pokazala, da podjetja, ki se lotijo vsaj 15 poskusov na leto, opazijo v povprečju za 30 odstotkov večjo uspešnost pri oglaševanju v istem letu.«

Predavanje je zaključila z mislijo, da se bo marketing v metavesolju zelo dobro obnesel, predvsem stroškovno. »Hiperpovezani svet ponuja neskončne priložnosti za blagovne znamke, da se na veliko globlji ravni povežejo s strankami. Kako? Kakor si sami želite!«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji