meta
Aktualno

Meta: Ustvarite hiperpovezano blagovno znamko

Tawana Murphy Burnett iz podjetja Meta je oglaševalskem dogodku APAC javnosti razložila, kako lahko blagovne znamke uporabljajo nove digitalne paradigme, kot je metavesolje, za ustvarjanje povsem novih, nikoli prej videnih, povezav z njihovimi potrošniki.

V prihodnosti se bo še več govorilo o treh že skorajda »zlajnanih« izrazih – personalizacija, avtentičnost in povezljivost. A kljub temu, da jih že danes slišimo zelo pogosto, bodo najbolj odzvanjali šele v metavesolju, je uvodoma povedala Burnettova, vodja oddelka za globalne stranke pri Meti, ki je v predavanju opisovala značilnosti digitalnih blagovnih znamk v bližnji prihodnosti.

Za začetek sprememba tehnologije, potem pristopa

Burnettova je oglaševalcem razložila, da je njihova nova naloga ustvariti hiperpovezano blagovno znamko. To bodo dosegli z integracijo umetne inteligence, večdimenzionalnim pripovedovanjem zgodb in z veliko eksperimentiranja, kaj ustreza njihovem občinstvu.

Umetna inteligenca lahko spremeni sam pristop na področju učinkovitejše personalizacije. Kot primer je podala sodelovanje s proizvajalcem čokoladnih izdelkov Cadbury India. Ustvarili so več vrst oglasov, ki so jih prikazovali na tisoče malim podjetjem po vsej Indiji, oglase pa spreminjali glede na njihove potrebe in lokacijo tako, da so spreminjali podatke o dostavi. To so uspeli doseči z geografskim sledenjem preko umetne inteligence. Potrošniki so tako videli Cadburyjeve oglase, ki so bili specifični za njihove potrebe in lokacije.

Predstavnica Mete je pri večdimenzionalnem pripovedovanju zgodb poudarila uporabo vseh možnih komunikacijskih formatov. »Uporabljajte kratke videoposnetke, daljše časopisne članke, zanimive oglase, ustvarite nove povezljive funkcije, ki si jih bodo vaši uporabniki zapomnili kot nekaj inovativnega.« To naj bi drastično povečalo in poglobilo vez med blagovno znamko in potrošnikom.

Ekperimentiranje je nekaj, česar se znamke ne smejo bati, saj je učenje danes veliko hitrejše, kot je bilo v preteklosti. »Strojno učenje in modeli umetne inteligence nam omogočajo, da napovemo nov trend. Kako kreativen in zanimiv je, pa se bo izkazalo šele, ko ga implementiramo. Sama napoved je pogosto uspešna in zato nam prihrani tudi veliko stroškov,« pravi. »Nedavna študija v Harvard Business Review je pokazala, da podjetja, ki se lotijo vsaj 15 poskusov na leto, opazijo v povprečju za 30 odstotkov večjo uspešnost pri oglaševanju v istem letu.«

Predavanje je zaključila z mislijo, da se bo marketing v metavesolju zelo dobro obnesel, predvsem stroškovno. »Hiperpovezani svet ponuja neskončne priložnosti za blagovne znamke, da se na veliko globlji ravni povežejo s strankami. Kako? Kakor si sami želite!«

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji