Mladi kreativci: Ko se ideja in brief »poklopita«, nastane nekaj izjemnega
Nadaljujemo s serijo člankov, v katerih predstavljamo obetavne kreativce iz slovenskih agencij. Tokrat so to Nina Hojnik iz agencije Saatchi & Saatchi ter Andraž Grulja, Hana Rošer in Sara Grmek iz agencije SHIFT.
Tina Guček
Nina Hojnik (Saatchi & Saatchi Ljubljana)
Kaj vam je najbolj všeč pri delu v oglaševanju? Ko se ideja in brief poklopita, temu sledi še dobra podoba in začne nastajati nekaj otipljivega. Takrat začutiš, da lahko narediš nekaj izjemnega.
Kaj pa najmanj? Kadar se lotevamo iskanja rešitev brez zadostnega poznavanja problema in razmisleka o strategiji.
Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste do zdaj sodelovali? Težko bi izpostavila eno, skoraj vsaka prinaša svojevrstne izzive in te na nek način spravi iz cone udobja.
Najljubša oglaševalska akcija vseh časov? Pri kampanjah najbolj cenim preprosta, jasna in zapomnljiva sporočila. Tista, pri katerih ne moreš verjeti, da se jih nisi spomnil sam. Eden od tistih, ki jim to vedno znova uspeva z dobro idejo in minimalističnim vizualnim jezikom, je McDonald's s kampanjami, kot je We Deliver in pa letošnja Raise Your Arches. Zanimivo je spremljati tudi provokativno komunikacijo, ki jo prinaša njihovo rivalstvo z Burger Kingom.
Vaš vzornik (na poklicnem področju) je? Vzor najdem v ljudeh, ki me obdajajo, največkrat v sodelavcih in kolegih. Vsak ima kakšno lastnost, ki bi jo z veseljem »posvojila« tudi sama. Nočem težiti k poti, ki jo je nekdo že prehodil, temveč se želim izboljšati na področjih, ki me zanimajo, in videti, kam me pripelje.
Vaše najljubše družbeno omrežje je? Kljub vsem novostim še vedno največkrat odprem Facebook. Najbrž zaradi najširše baze prijateljev, pa ker se tam najde največ informacij o aktualnem dogajanju.
Končajte stavek: #AgencyLife je ... Iskanje presežkov v vsaki dani nalogi. Idealno v skupini ljudi, ki te navdihujejo in lepšajo vsakdan.
Hana Rošer (SHIFT)
Kaj vam je najbolj všeč pri delu v oglaševanju? Projekti, ki ti dajo priložnost za razmišljanje izven ustaljenih okvirjev.
Kaj pa najmanj? Preveč popite kave (smeh).
Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste do zdaj sodelovali? Serija animiranih Ki-Ki oglasov za Kraš: »V sebi se smejiš, ko Ki-Ki bombon dobiš«.
Najljubša oglaševalska akcija vseh časov? Benetton – Unhate.
Vaš vzornik (na poklicnem področju) je? David Carson in Jessica Walsh.
Vaše najljubše družbeno omrežje je? Instagram – vir navdiha, vpogled v delo kreativcev – oblikovalcev, fotografov in njihovih procesov.
Končajte stavek: #AgencyLife je ... Sam' še en popravek pa smo (smeh).
Sara Grmek (SHIFT)
Kaj vam je najbolj všeč pri delu v oglaševanju? Snovanje idej.
Kaj pa najmanj? Urnik.
Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste do zdaj sodelovali? Burekuna.
Najljubša oglaševalska akcija vseh časov? »Odpičeno« se mi zdi vse, kar dela Liquid Death.
Vaš vzornik (na poklicnem področju) je? Ga nimam.
Vaše najljubše družbeno omrežje je? BeReal, ker me zmoti samo enkrat dnevno.
Končajte stavek: #AgencyLife je ... life in an agency?
Andraž Grulja (SHIFT)
Kaj vam je najbolj všeč pri delu v oglaševanju? Kreativni potencial vsakega novega briefa.
Kaj pa najmanj? Neizkoriščen potencial novih briefov.
Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste do zdaj sodelovali? A1 Vajb: Ne definiraj, eksperimentiraj.
Najljubša oglaševalska akcija vseh časov? Veliko genialnih stvari se dogaja v kreativnem svetu. V zadnjem času mi je najbolj v spominu ostala »Most beautiful dental clinic in the world«.
Vaš vzornik (na poklicnem področju) je? Rihanna, ker se ne zmeni za roke.
Vaše najljubše družbeno omrežje je? TikTok. Zaradi vsega kakovostnega znanja, ki mi ga daje.
Končajte stavek: #AgencyLife je ... bi moral biti #AgencyJob