Mladi kreativci: »Nikoli ni dolgčas«
V zadnjem v nizu člankov so svoje najbolj izstopajoče mlade kreativce izpostavili v agencijah DROM agency, Aritmija in Herman & partnerji.
Tina Guček
Maruša Jug (Herman & partnerji)
Kaj vam je najbolj všeč pri delu v oglaševanju? To, da ti ni nikoli dolgčas. Vedno je prostor za novo znanje, izboljšave in nikoli zares ne veš vsega.
Kaj pa najmanj? To, da ti ni nikoli dolgčas? Kdaj bi »pasalo« iti samo v službo.
Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste sodelovali do zdaj? Soustvarjanje M Soseske skupaj z naročnikom in ekipo.
Najljubša oglaševalska akcija vseh časov? Ker je že skoraj čas ... #SPOTIFYWRAPPED in Googlov Santa tracker.
Vaš vzornik (na poklicnem področju) je? Nina Tanhofer, direktorica digitalnih strategij in inovacij pri Hermanu & partnerjih, ker njen brain je res vau.
Vaše najljubše družbeno omrežje je? TikTok, ker it's a mess. Enkrat gledam kjut kužke, drugič NPC-je, tretjič pa pečem veganski cheesecake. Epik.
Končajte stavek: #AgencyLife je ... kot en roller coaster. It has its ups and downs, but it's your choice to either scream or enjoy the ride. (oziroma po slovensko: kot vlakec smrti. Ima svoje vzpone in padce, je pa od vas odvisno, ali boste kričali ali uživali v vožnji, op. ur.)
Mitja Bergoč (Herman & partnerji)
Kaj vam je najbolj všeč pri delu v oglaševanju? To, da v ponedeljek nikoli točno ne veš, kaj boš delal tisti teden.
Kaj pa najmanj? To, da v ponedeljek nikoli točno ne veš, kaj boš delal tisti teden.
Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste sodelovali do zdaj? »Lajf je igra tveganja«. Malo omejitev, super ekipa, veliko eksperimentiranja, reference na viralne spletne vsebine in memi. What's not to like? (Le kaj vam ne bi bilo všeč?, op. ur)
Najljubša oglaševalska akcija vseh časov? Če česa ne maram, je to razkuhana pašta. Zato sem velik zagovornik Barilline kampanje na Spotifyju, ki je pripravila različne tematske plejliste, ki trajajo točno toliko časa, kot se kuhajo njihove testenine. Nekaj glasbe in al dente pašta – win-win.
Vaš vzornik (na poklicnem področju) je? Iskreno, nimam nekih vzornikov. Od vseh, s katerimi delam, poskušam pobrati najboljše in se učiti pri vsakem projektu, kampanji ali objavi na družbenih omrežjih.
Vaše najljubše družbeno omrežje je? Definitivno YouTube, ker brez njega ne bi imeli požigalca, frizerskih rim, več uporabnega in povabljivega bureka, 24 litru, zdravja Martinom ter še nešteto drugih neumnosti, ki bodo za vedno bogatile moj nabor referenc.
Končajte stavek: #AgencyLife je ... kot pes. Vsak dan ti postavlja nove izzive, nauči te odgovornosti, da ti veliko zadovoljstva in lepih spominov, z njim se lahko igraš in zabavaš, se ti pa vsake toliko v nedeljo polula na tepih.
Lučka Fabijan (DROM agency)
Kaj vam je najbolj všeč pri delu v oglaševanju? Da nikoli zares ne vem, kaj me čaka, ko pridem v službo. Vsak dan je zase, vsak dan nov izziv. Nikoli ni dolgčas.
Kaj pa najmanj? Najbrž tudi to, da nikoli ne vem, kaj me čaka (smeh).
Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste sodelovali do zdaj? Zagotovo je bil to modni natečaj REDical Park vol. 02 Folk Fusion Drop za znamko Beefeater Gin&Tonic. V proces sem bila vpletena od konceptualizacije rdeče niti dogodka, strategije za objavami, zasnovala sem celostno grafično podobo, dogodek sem pokrivala na družbenih omrežjih … Super je bilo videti, kako se ideja v glavi prenese v realnost.
Najljubša oglaševalska akcija vseh časov? Ogromno jih je. Ena, ki mi je res ostala v spominu, je Door Dash Self-Love Bouquet.
Vaš vzornik (na poklicnem področju) je? Michael Corcoran, kreativec za družbenimi omrežji letalske družbe Ryan Air. Všeč mi je, kako nenehno »hodi po robu«.
Vaše najljubše družbeno omrežje je? Absolutno TikTok. Ker me spravi v smeh, jok, obup … Včasih me nauči celo minutni hack za hitrejše rezanje čebule (smeh).
Končajte stavek: #AgencyLife je ... #livelaughlove.
Laura Pintarič (Aritmija)
Kaj vam je najbolj všeč pri delu v oglaševanju? To, da je vsak projekt edinstven in zgodba zase.
Kaj pa najmanj? Roki.
Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste sodelovali do zdaj? Najbolj zabavne so vsekakor kampanje za Fitinn.
Najljubša oglaševalska akcija vseh časov? V zadnjem času me je pritegnila Surreal Cereal – »Fake« Celebrity Campaign, med all-time favourites pa spada ikonična Pepsijeva »We Will Rock You« (#FreeBritney).
Vaš vzornik (na poklicnem področju) je? Aritmična družina (smeh). (In Taylor Swift v vseh pogledih.)
Vaše najljubše družbeno omrežje je? Instagram, ker me TikTok še ni zasvojil.
Končajte stavek: #AgencyLife je ... kreativni kaos.
Andrej Ferš (Aritmija)
Kaj vam je najbolj všeč pri delu v oglaševanju? Da se lahko izraziš.
Kaj pa najmanj? Omejitve pri umetniški svobodi!
Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste sodelovali do zdaj? Projekt White Rabbit za Gönc Winery.
Najljubša oglaševalska akcija vseh časov? Lana Del Rey za H&M & Gucci ofc, Heaven by Marc Jacobs, pomladna kampanja 2023 (& Kendall Jenner za Pepsi, hec).
Vaš vzornik (na poklicnem področju) je? Prvi, ki mi padejo na pamet: Lana, James Dean, kinematografija, pop kultura, Rapunzel, Henri Rousseau, Mucha in milijon Instagram/TikTok art accountov.
Vaše najljubše družbeno omrežje je? Reddit, ker reši vse moje probleme (kadar ne ustvari novih).
Končajte stavek: #AgencyLife je ... nadrealističen in aritmičen.