Mladi kreativci so poskrbeli za praznično podobo Radenske
V sklopu inovativnega programa »Designed by People« je Radenska svojim uporabnikom ponudila priložnost, da postanejo del njene kreativne ekipe ter se seznanijo s procesi oblikovanja, komuniciranja in znamčenja.
V sodelovanju s hrvaškim kreativnim centrom Sonda so izbrali ekipo, ki se je od pomladi razvijala pod vodstvom strokovnjakov in nazadnje dokazala s končnim produktom – kreativnim konceptom za zimsko podobo Radenske, ki je že na voljo na policah trgovin.
Kreativni pristop je presegel pričakovanja Radenske. »Projekt nam je bil pisan na kožo, saj Radensko poganja odgovornost do družbe, posluh za uporabnike in želja po nenehnem uvajanju novosti. Z veseljem smo spremljali, kako so ljubitelji naših mehurčkov spoznavali proizvodne, kreativne in poslovne procese, s katerimi vodni zaklad iz neokrnjene narave skrbno pripeljemo v domove potrošnikov. To je bila zanimiva in poučna izkušnja – ne samo zanje, temveč za vse nas,« je povedala Egle Wehle, direktorica marketinga v Radenski, ki sta jo navdušili marljivost in kreativnost ekipe.
Kandidati so razvijali svoje potenciale
Na natečaj so se odzvali številni posamezniki iz Slovenije in Hrvaške, različnih starosti in z raznolikimi izkušnjami. Vsem je bilo skupno, da so želeli pridobiti nove kompetence in obenem pustiti svoj osebni pečat na posebni izdaji Radenske. Za prijavo ni bilo potrebno predznanje, ampak predvsem odprtost za učenje in spoznavanje kreativnih procesov, kar je bilo ključno pri izbiri šestih kandidatov. Ti so od marca s praktičnim delom na delavnicah raziskovali in razvijali svoje potenciale. »Želela sem poskusiti nekaj novega, ta projekt pa se mi je zdel super priložnost! Mislila sem si, zakaj ne bi spoznala ljudi, ki delijo podobne interese kot jaz? Pritegnila me je tudi ustvarjalna atmosfera, saj je vedno dobro širiti obzorja,« je povedala 27-letna Ivona Vilušić iz Poreča, sicer zaposlena v banki, ki verjame, da velike stvari nastajajo prav iz majhnih, navdihujočih trenutkov.
V projektu so se udeleženci podrobno seznanili s številnimi procesi, ki na različnih strokovnih področjih prispevajo k oblikovanju tržno uspešnega produkta. »Naučil sem se, kako pomembna sta priprava in razvijanje ideje oziroma koncepta ter 'domača naloga' pred vsakim korakom priprave gradiv. Imel sem priložnost pridobiti ne le agencijsko znanje in izkušnje, temveč tudi miselni okvir, ki je potreben pri oblikovanju,« je povedal Danko Lazić, 36-letni obrtnik iz Umaga.
Mnoge kreativce je k sodelovanju pritegnila že sama blagovna znamka Radenska in njen kultni status. Med njimi je tudi 26-letna grafična oblikovalka Janja Junež z Gorenjske. »Z Radensko, eno od večjih in bolj uveljavljenih blagovnih znamk, sem pravzaprav odraščala in jo ponotranjila. S projektom sem dobila nove vpoglede predvsem v način vodenja kreativnega procesa. Zanimivo mi je bilo, kako je ekipa Sonde naše glave usmerila v pravo smer, da smo skupaj ustvarili izdelek, s katerim sem zelo zadovoljna,« je še dodala.