MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Zmaži Danca!
Agencija 101 in Burek Olimpija sta v času kolesarske dirke Tour de France pripravila posebno akcijo »Zmaži Danca!«, ki nakazuje na dirkaške boje med slovenskim asom Tadejem Pogačarjem in Dancem Jonasom Vingegaardom, ki vztrajno kaže svojo surovo moč in gre predvsem slovenskim navijačem precej v nos. V Agenciji 101 so zapisali: »Ali se še vedno sprašujete, kdo bo koga zmazal? Mi bomo Danca! Burek Olimpija ima burek z dodatkom vrhunskega sira Danish White. Zmažimo ga skupaj!«
Zlati boben: Mladi bobnarji brezplačno na festival
Slovenska oglaševalska zbornica omogoča mladim iz Slovenije, da pri prijavi dela v tekmo Mladi bobnarji prejmejo brezplačno kotizacijo za festival Zlati boben, ki bo 9. in 10. oktobra v Grand Hotelu Bernardin. Prijave na tekmovanje so odprte do 12. septembra 2023, zmagovalno delo bo nagrajeno tudi z denarno nagrado v višini 1.000 evrov. Nagrade bodo podelili na zaključni prireditvi, 10. oktobra 2023.
Doseg družbenih medijev v regiji vse večji, predvsem zaradi TikToka
Raziskava Mediana TGI Adria razkriva, da se čas uporabe družbenih medijev med prebivalci Slovenije, Hrvaške, BIH in Srbije še vedno zelo povečuje predvsem zaradi rasti moči in dosega TikToka. Facebook po drugi strani prvič v zgodovini obstoja v naši regiji izgublja doseg. V raziskavi, v kateri je sodelovalo skoraj 15 tisoč ljudi iz regije, so prav tako ugotovili, da se je čas izpostavljenosti družbenim medijem pri generaciji Z v preteklem letu zmanjšal, kar je v skladu s svetovnimi trendi.
Slovenija med prvimi: Digitalna potrdila za sommelierje
Šola Sommelier Master je v osmih letih obstoja izobrazila že več kot 500, skupaj s tečajniki sommelier začetnik pa preko 1000 sommelierjev in poznavalcev žganih pijač, ki so uspešno opravili program Spirit Academy by Majda Debevc. Letošnja generacija diplomantov je postala tudi prva v Sloveniji in širše v Evropi, ki lahko svojo izobrazbo in delovne izkušnje izkazuje digitalno. S pomočjo digitalnih preverljivih potrdil lahko sommelierji in poznavalci žganih pijač zdaj s ponosom pokažejo svoje znanje na dogodkih ali ga predložijo bodočim delodajalcem. Potrdila, shranjena na pametnih napravah, omogočajo preprosto preverjanje njihove verodostojnosti, kar olajša postopek za vse vpletene strani.
Najbolj gledane nogometne lige se vračajo na televizijske zaslone
Po poletnem premoru se po 11. avgustu na Areno Sport vračajo najbolj gledane nogometne lige, kot so Premier liga, španske La Lige in nato še francoska Ligue. Nogometna vročica se bo še stopnjevala do povratka italijanskih zvezd v Serie A. Prenosi tekem vseh
omenjenih lig bodo tudi letos na 5 programih športne televizije Arena Sport. V novi sezoni bodo nogometni program še obogatili s sodobnim, tehnološko dovršenim studijskim programom. Gledalcem bodo še bolj približali zakulisje tekem, prizorišč, nogometnih zvezdnikov, prav tako bo več terenskega poročanja.
Ob neurjih, nevihtah in toči odprli parkirni hiši ALEJA in Citypark
Ljubljanski nakupovalni središči ALEJA in Citypark sta ob slabem vremenu čez noč odprla vrata parkirne hiše in omogočila brezplačno parkiranje. Avtomobile so obiskovalci lahko pripeljali zvečer do polnoči in odpeljali po šesti uri zjutraj in jih tako zaščitili pred posledicami toče in hudega vetra. Tako direktor ALEJE Toni Pugelj kot center manager Cityparka Andrej Ropret sta pri tem poudarila, da želita da se obiskovalci in drugi prebivalci počutijo varne ob nevšečnostih, ki jih prinaša vreme, zato sta obe nakupovalni središči v danih razmerah priskočila na pomoč in odprli vrata svojih pokritih parkirnih hiš.
H&M združil moči z Disneyjem in Trevorjem Andrewom
Modna blagovna znamka H&M z umetnikom in nekdanjim profesionalnim deskarjem na snegu Trevorjem Andrewom predstavlja novo moško kolekcijo Disney 100 x H&M, s katero slavi 100. obletnico obstoja legendarne blagovne znamke risanih junakov. Kolekcija ulične mode z na novo interpretiranimi Disneyjevimi legendarnimi liki vključuje puloverje, puloverje s kapuco, majice, srajce, polo majice, kape, nogavice, boksarice in omejeno izdajo skejtov. Kolekcija je že na voljo v spletni trgovini in izbranih fizičnih prodajalnah H&M-a.
V Mariboru začetek velikega športnega dogodka OFEM 2023
23. julija 2023 se bo z večerno slovesnostjo na stadionu Ljudski vrt pričenja največji večpanožni športni dogodek pri nas, Olimpijski festival evropske mladine, ki se ga bo udeležilo okoli 4.000 mladih športnikov s spremljevalci ter tekmovalno tehničnim osebjem iz 48 evropskih držav. Sedemdnevni festival bo obiskovalcem ponujal bogat tekmovalni in spremljevalni program, vstop na vseh 14 športnih prizorišč in spremljajoče dogodke pa je brezplačen. S polno zasedenostjo nastanitvenih kapacitet v mestu in okolici predstavlja dogodek vrhunec poletne sezone v Mariboru in okolici. Na dogodku v partnerski vlogi nastopa tudi Slovenska turistična organizacija in bo v luči pozornosti, ki bo v tem času usmerjena v Slovenijo in zlasti v Maribor, izpostavljala odlično slovensko turistično ponudbo ter znamko I feel Slovenia.