h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Spar Slovenija prejel nagrado FDI Award Slovenia za prispevek gospodarstvu

Podjetje Spar Slovenija je dobitnik priznanja FDI Award Slovenia 2023, ki ga najboljšim tujim vlagateljem že od leta 2006 podeljujeta Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport RS ter javna agencija SPIRIT. Nagrado je Spar Slovenija prejel v kategoriji pomemben vpliv na slovensko gospodarstvo. »Prejem nagrade je za nas izjemno priznanje in potrditev nenehnih prizadevanj za kakovostno ponudbo, inovacije in trajnostno poslovanje. To nagrado razumemo kot potrditev uspešnega sodelovanja s slovensko skupnostjo ter kot spodbudo za nadaljnji razvoj in rast podjetja Spar v Sloveniji,« pravi David Kovačič, glavni izvršni direktor podjetja Spar Slovenija.

FDI Award

Dezziv in zavarovalnica Merkur skupaj za večjo mobilnost in samostojnost invalidov

Družinsko podjetje Dezziv, ki izdeluje inovativne pripomočke za invalide, in zavarovalnica Merkur sta združila moči z namenom, da bi olajšali vsakodnevno življenje invalidov in jim pomagali pri večji samostojnosti in spopadanju z ovirami. Z odkupom mehanskih zavor v vrednosti 10.350 evrov za invalidske vozičke, ki omogočajo samostojno vzpenjanje in spuščanje po stopnicah in klančinah, je zavarovalnica podprla posameznike, ki si zavor zaradi takšnega ali drugačnega razloga ne morejo privoščiti.

Dezziv

Igralca serije Ja, Chef! spekla prve HOFER-jeve dobrodelne »nasmeškotke«

Prvo serijo HOFER-jevih dobrodelnih »nasmeškotkov«, ki jih že sedmo leto pripravljajo v keksarni Delakorda, sta v studiu serije Ja, Chef! spekla slaščičarski mojster in kuhar-pomočnik te priljubljene domače serije – Jernej Kogovšek in Mario Ćulibrk. Pri pripravi dobrodelnih piškotov jima je pomagala tudi širša ekipa tega dobrodelnega projekta. »Nasmeškotki« so po ceni 1 evro ekskluzivno že naprodaj v trgovinah HOFER, del sredstev od prodaje pa je namenjen dijakom, vključenim v Dijaški sklad programa Botrstvo v Sloveniji.

Nasmeškotki

LIT hekaton 2023: mladi o naravnih nesrečah pri nas

Slovensko zavarovalno združenje je v okviru projekta LIT (»Lajf je igra tveganja«) med 17. in 21. novembrom organiziralo tretji LIT-hekaton in tekmovalce postavilo pred aktualen zavarovalniški izziv. Ta je bil letos povezan s tveganji, ki jih prinašajo naravne nesreče. Udeležilo se ga je več kot 50 dijakov in študentov iz celotne Slovenije, njihove rešitve pa odražajo veliko željo mladih po spremembi. Med oddanimi rešitvami je najbolj izstopala zmagovalna ideja ekipe Novomeščani, ki je z rešitvijo RiseAboveRisk prejela nagrado 2.000 evrov.

LIT hekaton

Dobrodelno obarvani gurmanski izdelki Deluxe in vinska ponudba Lidlove vinoteke sta popoln par

Lidl Slovenija je predstavil gastronomsko in vinsko ponudbo iz nabora premium izdelkov Deluxe in vin iz Lidlove vinoteke. Ob tej priložnosti so v sodelovanju s Puklavec Family Wines lansirali novo penino Gold Edition, ki je bila ustvarjena posebej za Lidl Slovenija. V podjetju so ponosni, da izdelke praznične linije Deluxe že 11. leto zapored spremlja tudi dobrodelna nota, saj del sredstev od nakupa izdelkov namenijo za pomoč otrokom in mladostnikom. Letos bodo donacijo namenili Centru za izobraževanje, rehabilitacijo, inkluzijo in svetovanje za slepe in slabovidne (Center IRIS) za nakup prilagojenih učnih pripomočkov.

 Deluxe

Drsališče na ALEJA SKY je že odprto

V nakupovalnem središču ALEJA so že tretje leto zapored odprli drsališče na strehi ALEJA SKY. Vsi ljubitelji drsanja bodo na kar 1000 kvadratnih metrov drsalnih površin in 140 metrov dolgih ledenih stezah lahko doživeli praznično vzdušje. Drsališče bo obratovalo vse do konca letošnjega leta, z možnostjo podaljšanja tudi v prihodnje leto, če bodo to dopuščale vremenske razmere. »Drsalci bodo lahko v hiškah uživali v gostinski ponudbi nad mestom, se pogreli s toplo čokolado, čajem ali kuhanim vinom in praženimi mandlji. Drsanje je odlična ideja za kakovostno preživljanje časa z družino in učinkovita vadba, primerna za vse generacije. Vstopnica za drsanje je lahko tudi odlično darilo,« je poudaril Toni Pugelj, direktor ALEJE.

Drsališče

Unicefove punčke iz cunj že 20 let širijo ljubezen

Unicefove punčke iz cunj letos praznujejo 20. rojstni dan. Od 30. novembra do 30. decembra 2023 jih bodo znova gostili v Peterokotnem stolpu na Ljubljanskem gradu. »Punčko iz cunj poznajo v vseh kulturah sveta, največkrat pa je to tudi edina igrača, ki jo pozna otrok v državi v razvoju. Unicefova punčka iz cunj tako simbolizira otroka, ki potrebuje našo pomoč. Z donacijo 30 evrov zagotovimo cepivo za enega otroka proti osmim otroškim nalezljivim boleznim. Otroku v državi v razvoju bomo tako omogočili zdrav začetek in razvoj njegovih potencialov, s punčko iz cunj pa osrečili sebe ali našega obdarovanca,« pravijo v Unicefu.

Unicefove punčke

Vesoljska pustolovščina v IKEI

Podjetje IKEA Slovenija je predstavilo otroško kolekcijo Aftonsparv. Pri ustvarjanju kolekcije so sodelovali otroci, ki so na delavnicah podjetja IKEA delili svoj pogled na vesolje. Njihove zamisli in ideje so postale izhodišče razvoja Aftonsparv kolekcije. Izdelke so predstavili na dogodku, na katerem so zaposleni v podjetju IKEA Slovenija skupaj z otroki preizkusili, kakšne možnosti ustvarjanja in zabave ponujajo izdelki iz nove kolekcije. Še posebej so se zabavali v velikih kartonskih raketah, ki bodo tudi doma z malce domišljije zagotovile ure in ure igre in vesoljskih pustolovščin.

Aftonsparv

»La borsa dei miracoli« – čudežna toaletna torbica

V okviru projekta »La borsa dei miracoli« so moči združile številne lepotne in zdravju prijazne blagovne znamke z namenom, da razkrijejo, kaj je tisto, kar mora moderna ženska imeti vedno pri roki. Lepotne blagovne znamke Milani Cosmetics, Real Techniques in Tangle Teezer, znamka za ustno higieno Curaprox, tehnološki Xiaomi ter oblikovalka modnih torbic Teja Jeglič, ki ustvarja pod znamko TejaJeglichDesign, so se združili v eni sami zgodbi – z namenom, da predstavijo ekskluzivno toaletno torbico, ki bo navdušila ljubiteljice lepote.

La borsa dei miracoli

Nova kolekcija Slavsocks

Pred tremi leti se je začela zgodba nogavic Slavsocks. Začeli so na Balkanu z motivi Ajvar, Burek, Rakija, Sarme in drugimi prepoznavnimi elementi materialne kulture, ki nas družijo. Tokratna kolekcija ima naslov Ljubav <3 love, ki se poigrava z besedo LOVE. Nogavičke so dokolenke, ki se preobrazijo v gamaše, ki jih krasi rdeča linija, dokler se ta ne razpotegne v napis. Slavsocks so izdelane v Sloveniji iz prvovrstnega bombaža in nosijo certifikat öekotex.

Slavsocks

Nova turška serija Tri sestre

Na Planetu so pred kratkim predstavili novo turško serijo Tri sestre, ki je nastala na podlagi romana avtorice İclal Aydın. »Ko sem šla na avdicijo za serijo in sem prvič slišala zgodbo, sem bila zares navdušena. Na poti domov sem takoj kupila knjigo. Prebrala sem jo v solzah in komaj sem čakala, da se prelevim v Turkan,« je po branju scenarija dejala glavna igralka. Vsi ljubitelji drame in ljubezenskih zapletov pa ne zamudite nove sezone Poroka na prvi pogled: Avstralija, od ponedeljka do četrtka na Planetu. Avstralski šov navdušuje gledalce v 120 državah in je prava senzacija.

Tri sestre

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji