mm
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Spar Slovenija izkazal podporo mladim prostovoljnim gasilcem

Podjetje Spar Slovenija je v prazničnem času podprlo prostovoljne gasilke in gasilce z donacijo v višini 50.000 evrov. V dobrodelni akciji so z nakupom »dobrih piškotov« in pošiljanjem digitalnih lepih misli sodelovali tudi kupci, Gasilska zveza Slovenije pa bo prejeta sredstva namenila spodbujanju zanimanja za prostovoljno gasilstvo med mladimi.

z

Dijaki so se uspešno spopadli z izzivom Job Lab hekatona

Podjetje Telemach Slovenija je v decembru izvedlo že drugi Job Lab hekaton, namenjen pripravi mladih na ustvarjanje v tehnološkem okolju. Na tekmovanju so se pomerili dijaki Šolskega centra za pošto, ekonomijo in telekomunikacije Ljubljana, pri organizaciji pa sta poleg Telemacha sodelovala še partnerja razvojni center United Cloud in Tehnološki park Ljubljana. Komisijo je prepričala ekipa dijakov Samorastniki z idejo o nadgradnji platforme EON, tako da bo ta privlačnejša mladim. Nova znanja in izkušnje, pridobljene na hekatonu, bodo dijakom v pomoč pri raziskovanju poklicnih možnosti in pri prvih samostojnih kariernih korakih.

z

Januarske filmske premiere

Na programih POP TV, Kanal A in KINO so za gledalce pripravili januarski izbor premier, ki jih bodo grele med zimskimi večeri. Med njimi so nemška serija Beck je nazaj, filmi Smodnikov Milkshake, Joker in Izbrisani fant ter italijanska nanizanka Mladi papež.

n

Na POP TV prihaja tudi nova slovenska serija Skrito v raju. Dogajanje je tokrat postavljeno med prestolnico in kempom Paradiso, malim istrskim krajem, v katerega se poleti zatekajo junaki serije  v iskanju sprostitve in umika od vrveža glavnega mesta. V ospredje je postavljena ljubezenska zgodba, ki se v brezskrbnem poletnem vzdušju prepleta z ranami iz preteklosti, zapleti in številnimi nesporazumi. Ob tem za dodatne zaplete skrbi še medicinska mafija, katere cilj je privatizacija zdravstvenega sistema.

m

Seku M. Condé znova voditelj zunanjepolitične oddaje Globus

Voditelju zunanjepolitične oddaje Globus Adrijanu Bakiču se bo januarja v voditeljski vlogi pridružil Seku M. Condé. Oddaja bo tudi v novem letu poglobljeno, celovito in s številnimi gosti razlagala svet.

n

Foto: Adrian Pregelj/RTV Slovenija

Neslišani junaki tudi po božiču nadaljujejo svoje poslanstvo

Čeprav je božič že za nami, globalna tehnološka znamka HONOR opominja na neslišane junake okoli nas in jim tako posvetili ganljiv praznični video, ki spominja na nesebičnost in skrb, ki jo ti posamezniki poosebljajo. Po raziskavi, ki jo je med 8.500 evropskimi državljani izvedel HONOR, jih je 59 odstotkov priznalo, da ima v krogu svojih najbližjih neslišanega junaka, na vrhu seznama so matere (41 odstotkov) in očetje (30 odstotkov). Prav tako se jih tretjina povsem strinja, da so jih ljudje v njihovem življenju navdihnili, da imajo boljši vpliv na skupnost. HONOR daje ljudem priložnost, da izrečejo priznanje junakom, ki so vsak dan med njimi in jim še dodatno lepšajo praznike.

 n

Kurzschluss z Umekom proslavil svoj 10. rojstni dan

V Kurzschlussu je pretekli teden nastopil DJ Umek, ki je razprodal dvorano L56. V desetih letih je Kurzschluss gostil več kot 300.000 obiskovalcev in priredil 70 dogodkov z več kot 230 svetovno znanimi nastopajočimi. Deseta obletnica je sovpadla s 30. obletnico ustvarjanja UMEKA, najbolj znanega slovenskega didžeja; temu pa so se za mešalnimi mizami pridružili še Sam Wolfe, DJ Rush, Dejan Milićević, Marko Nastić in Veztax. Zabava Kurzschluss je trajala kar 10 ur skupaj.

n

Kraš krasi praznike

V okviru programa Sonda Designed By People, ki letos poteka že drugič, so v hrvaški agenciji Sonda zasnovali praznično oglaševalsko akcijo za blagovno znamko Kraš. Poimenovali so jo »Okrasi praznike« (»uKRAŠi blagdane«). Pri snovanju projekta so izhajali iz tradicije praznovanja božiča na Hrvaškem oz. krašenja novoletnih smrečic. Te so v preteklosti pogosto okrasili z okraski, ki so jih izdelali sami – velikokrat tudi z bonboni, ki so jih nanizali na vrvico in obesili na veje. »Zdaj smo to tradicijo prevedli v sodoben vizualni jezik in koncept, ki spodbuja ustvarjanje novih družinskih običajev. Z okraski na embalaži izdelkov, okrog katerih so vidne vrisane črte, ki označujejo, da jih uporabniki lahko izrežejo, so udeleženci našega programa želeli spodbuditi ponovno uporabo kartonske embalaže za ustvarjanje okraskov,« so povedali v studiu Sonda.

n

Čehovin: Razstava plakatov, ki so v času pandemije viseli po svetovnih galerijah in muzejih

Eduard Čehovin, priznani grafični oblikovalec in profesor na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje (ALUO), med 21. decembrom 2023 in 23. januarjem 2024 v Galeriji Kresija razstavlja plakate, ki so nastali v času pandemije, torej med januarjem 2020 in majem 2023.  »Posters vs. Covid« ni samo razstava plakatov, ampak je razstava o načinu preživetja v zelo čudnem obdobju, ki ni bilo enostavno za nikogar in nam je življenje tako rekoč obrnilo na glavo. »To obdobje je zgodba o zraku, svobodnem dihanju, kolesarjenju, samokontroli, potrpežljivosti, vztrajnosti, uporu in še čem. Teme okoli 60 plakatov so bile zelo različne – glasba, vojna, ekologija, film, urbana problematika, metaverse in še mnoge druge.« Veliko plakatov je bilo vključenih v skupinske razstave, bili so del bienalov plakata ter razstavljeni v galerijah in muzejih v številnih državah, med njimi v Argentini, na Cipru, v Egiptu, Indoneziji, Iraku, na Japonskem, v Južni Koreji, na Kitajskem, v Kolumbiji, Mehiki, Peruju, Rusiji, na Poljskem, Slovaškem, v Srbiji, Združenih arabskih emiratih in ZDA.

n

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji