MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
13. Outstanding: Med agencijami najuspešnejši AV studio z dvema nagradama
Europlakat, vodilni ponudnik zunanjega oglaševanja v Sloveniji ter pobudnik in organizator tekmovanja Outstanding, je v četrtek zvečer v ljubljanski Operi podelil nagrade za dela, ki so v zunanjem oglaševanju lani najbolj izstopala. Žirija, ki ji je predsedoval Dino Zupančič, partner in direktor Agencije 101, je presojala med 348 deli. Nagrade za najbolj izstopajoče dosežke v zunanjem oglaševanju v Slovenij so letos prejeli društvo Onkoman, McDonald's, Spar Slovenija, Rock radio in HOFER.
Natečaj Mladi kreativci je odprt
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) sporoča, da so odprli prijave na natečaj Mladi kreativci. »Tekmovanje mladih kreativcev je neprecenljiva priložnost, da se domači kreativni talenti pokažejo na nacionalni in svetovni ravni, saj zmagovalca čaka udeležba na največjem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions, kjer bosta svoje moči pomerila z vrstniki z vsega sveta,« pravijo. Tekmovanje bo tudi letos izpeljano po vzoru tekmovanja »Young Lions Competition«. Najboljši pari, ki se bodo uvrstili v ožji izbor, bodo pred žirijo in ostalimi tekmovalci predstavili svoje rešitve, najboljši trije pari pa bodo dobili možnost 10-minutnega nastopa na 33. SOF-u.
11. bienale Brumen: Odprtje razpisa in vabilo na prijave
Odprt je tudi razpis za 11. bienale Brumen. »Če že veste, s katerimi projekti, zasnovanimi v zadnjih dveh letih, boste tokrat navdušili mednarodno žirijo, je zdaj čas za nizki štart za prijavo na razpis, z njim pa tekmovanje Brumen,« pravijo organizatorji in vabijo, da se prijavite in se potegujete za priznanja in nagrade, ki jih bo najboljšim podelila mednarodna žirija.
Creatim vabi na tečaj »Uvod v načrtovanje uporabniške izkušnje«
V Creatimu je lani zaživel izobraževalni program UX akademija, z namenom, da se znanje prekaljenih UX strokovnjakov prenese na mlajšo generacijo. Prvi razred slušateljev je lani že uspešno zaključil tečaj Uvod v načrtovanje uporabniške izkušnje. Zaradi velikega zanimanja so se v Creatimu odločili, da letos zgodbo ponovijo.
Tečaj v obliki delavnic bo potekal v marcu. Slušatelji, razdeljeni v manjše ekipe, bodo ob pomoči mentorjev reševali konkreten uporabniški problem in pri tem spoznavali principe oblikovalskega razmišljanja. Cilj je, da na praktičnih delavnicah osvojijo metodologijo Design Sprint, ki jo pri razvoju svojih aplikacij uporabljajo podjetja kot so Uber, Slack, Facebook, Dropbox, Airbnb in mnoga druga, ki na uporabniški izkušnji gradijo svojo konkurenčno prednost.
Vinska klet Puklavec Family Wines z novim glavnim enologom
Luka Radiček, 32-letni enolog, ki je diplomiral na Agronomski fakulteti v Zagrebu, smer vinogradništvo in vinarstvo, v Puklavec Family Wines prinaša bogate izkušnje iz sveta vinarstva. Njegova kariera obsega več kot desetletje dela s široko paleto vin. V preteklosti si je izkušnje nabiral pri podjetju Badel 1862 in v vinski kleti PP Orahovica. Pravi, da sta ga pri ormoški kleti takoj pritegnili sodobno opremljena klet in raznolikost pridelave vin in penin, ki se prodajajo tako doma kot na tujem.
HOFER s kupci zbral več kot 120.000 evrov za dijake v stiski
Pri HOFERju so s prodajo prazničnih dobrodelnih Nasmeškotkov v dveh mesecih zbrali 18.610 evrov, ki jih tudi letos namenjajo v Dijaški sklad programa Botrstvo v Sloveniji. Od leta 2014 je HOFER Botrstvu doniral že skoraj milijon evrov, od tega 120.000 evrov iz naslova Nasmeškotkov, ki jih pečejo od leta 2017.
dm trajno znižal cene izdelkov za žensko higieno lastne blagovne znamke Jessa
Od 1. februarja 2024 so izdelki za žensko higieno blagovne znamke Jessa v dm prodajalnah in spletni trgovini na voljo po novih, nižjih cenah. Cene vseh vložkov, tamponov in menstrualnih hlačk dm-ove lastne blagovne znamke Jessa bodo vsaj do 31. decembra 2024 trajno znižane, v dm-u pa pravijo, da so tako med prvimi naredili korak v smer, da bi osnovne higienske potrebščine postale še bolj dostopne vsem ženskam.
Mastercard v partnerstvu z Ladom Bizovičarjem pripravil vključujočo predstavo
Mastercard je v partnerstvu z Ladom Bizovičarjem poskrbel, da je bil glasbeno-komični spektakel Slovenska muska vključujoč za različne družbene skupine. Predstavo so si namreč s pomočjo izvrstnih tolmačev na velikem zaslonu ogledali tudi gluhi in naglušni gostje. K ogledu predstave je Mastercard povabil tudi člane Zveze Sonček in Društva študentov invalidov Ljubljana in njihove spremljevalce, v prijetnem vzdušju pa so uživali še starejši občani, člani Mestne zveze upokojencev Ljubljana.
Gepack na morje popeljal že več kot 11.000 gledalcev
Po petih letih nastajanja se je na velika platna naših kinematografov naposled »pripeljala« zgodba štirih prijateljev in njihovega zapletov polnega popotovanja na morje. Sveži rezultati kino obiska razkrivajo, da je slovenski 'road movie' Gepack, posnet v lastni režiji brez proračuna, v kinodvorane privabil že več kot 11.000 gledalcev. Celovečerni režiserski debi Žige Kukoviča je tako zabeležil drugi najuspešnejši otvoritveni vikend med slovenskimi režiserskimi prvenci in se suvereno približal osvojitvi prve zlate role.
Dan zaljubljencev bo na VOYO sladek
Na dan zaljubljencev, 14. februarja, ko si podarjamo zvrhane koše naklonjenosti, cvetic in ljubezni, VOYO ponuja Nekaj sladkega, slovenski film, romantično komedijo zmešnjav, polno preobratov in zabavnih zapletov. »Film se 14. februarja pridružuje več kot 150 slovenskim in več kot 3000 tujim obrazom in več kot 15.000 vsebinam, ki jih uporabnice in uporabniki lahko gledajo kjerkoli in kadarkoli,« pravijo na VOYO.
POP TV vas jutri vabi na morje
Nova serija Skrito v raju, ki na POP TV prihaja jutri ob 20. uri, je tokrat razpeta med idiličen istrski kamp Paradiso, kamor se naši novi junaki zatekajo pred vsakodnevnimi obveznostmi, in prestolnico, kjer potekajo umazane zgodbe medicinske mafije. Serija bo na sporedu od ponedeljka do petka ob 20. uri.
Na Planet se je vrnil kviz Milijonar
Konec januarja se je na Planet se je vrnil kviz Milijonar, ki bo na sporedu trikrat tedensko, spremljali ga boste od ponedeljka do srede. Tudi tokrat bodo na vroči stol poleg rednih tekmovalcev, posedli znane Slovenke in Slovence. Na Planetu si gledalci lahko ogledate tudi novo turško serijo Nemogoča ljubezen.