mm
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

11. DIGGIT: V nestrpnem pričakovanju prihodnosti in novih tehnologij

9. maja 2024 svoja vrata v Centru kulture Španski borci odpira 11. DIGGIT, dogodek o prihodnosti, na katerem bomo preverili aktualne in prihodnje trende ter nagradili najboljša digitalna dela. Konferenco bo tudi letos pospremilo tekmovanje, ki bo nagradilo najboljša digitalna dela. 15-članska žirija je imela letos težko delo, saj je na tekmovanje prispelo rekordno število prijav, in sicer kar 89 del. Nekaj članov žirije smo pred večurnim žiriranjem uspeli vprašati, katerih trendov prihodnosti se najbolj veselijo. Med njimi so izstopali trendi, kot so umetna inteligenca, inovacije področju zasebnosti in personalizacije, novi prijemi na področju iskanja talentov, Googlova integracija UI v iskalnik, vse večja optimizacija spletnih strani, razvoj gradenj stavb s 3D-tehnologijo ter novosti na področju trajnostnega razvoja in družbene odgovornosti.

z

Znani so člani žirije za nagrade Sempler

Predsednici žirije za nagrade Sempler Nermina Mašala Kelić, direktorici medijske agencije UM Sarajevo iz BiH, se bo pri ocenjevanju prijavljenih medijskih projektov pridružilo devet medijskih in marketinških strokovnjakov iz regije: Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga ter skrbnik marketinga na nivoju Skupine Emil Frey v podjetju P Automobil Import, Sanja Garaj Miloš, vodja korporativnega trženja v Skupini Podravka iz Hrvaške, Jelena Milinković, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke v Atlantic Grupi, Aleš Muhič, direktor trženja v medijski hiši Pro Plus, Mair Oruc, direktor agencije LUNA\TBWA Sarajevo, Barbara Pagon, medijska direktorica v agenciji Futura DDB, Viktorija Radojević Mavrič, direktorica področja marketinga v Mercatorju, Dragana Todorović, vodja oddelka za medijsko in prodajno trženje v družbi A1 Srbija, in Tamma Žbontar, medijska direktorica v agenciji Pristop media. Konferenca SEMPL bo potekala 14. in 15. novembra 2024 v Grand hotelu Bernardin v Portorožu, nagrade Sempler pa bodo podeljene na večerni slovesnosti po koncu prvega dneva dogodka.

v

HOFER-jevi kupci pomagali napolniti Slovenske karitas

Pretekli mesec so bila Karitasova skladišča hrane v nekaterih delih Slovenije povsem prazna, saj še vedno čakajo na pomoč, ki jo za socialno ogrožene namenja Evropska unija. Tako je tradicionalna dobrodelna akcija Slovenske karitas v vseh 92 trgovinah HOFER po Sloveniji prišla še toliko bolj prav, saj so HOFER-jevi kupci v dobrem tednu (od 15. do 23. marca) zbrali 19 ton osnovnih živil ter higienskih izdelkov. K zbranim izdelkom so pri HOFER-ju v imenu vsake trgovine pristavili še voziček izdelkov v skupni vrednosti 4.600 evrov.

zz

Pravljični popoldnevi v Cityparku in brezplačne vadbe ter predstave

Vsak četrtek bodo otroci v Cityparku odkrivali čarobni svet pravljic, izvajali gibalne vaje, spoznali svet otroške joge in potovali v svet magične meditacije. Obiskovalce vabijo na pestre otroške popoldneve, kjer se bodo z najmlajšimi popolnoma prepustili domišljiji in vstopili v vodene vizualizacije ter svet družabnih iger. Pravljični popoldnevi potekajo v otroškem igrišču Citypark v prvem nadstropju središča in so za otroke do 10. leta starosti brezplačni. Vsak prvi petek v mesecu pa bodo na istem mestu v Cityparku zabavne in poučne gledališke otroške predstave, ki so za obiskovalce Cityparka prav tako brezplačne, starostne omejitve ni.

z

Answear drugo leto zapored s trajnostnim projektom Wear&Share

Platforma za prodajo modnih oblačil Answear je s podjetjem Valtex združila moči za trajnostni projekt Wear&Share, v katerem so drugo leto zapored združili modo z družbeno odgovornostjo in pozivom k spremembah. Skupaj so dokazali, da oblačila zlahka dobijo novo življenje. Projektu se je pridružilo 34 osnovnih šol, učenci pa so skupno zbrali več kot 16.500 kilogramov rabljenih oblačil.

z

Ljubljani zlata nagrada evropskih prestolnic vključenosti in raznolikosti

Evropska komisija je prejšnji teden v Bruslju Mestni občini Ljubljana podelila zlato priznanje za delo pri krepitvi raznolikosti in vključenosti ter zaščiti žensk. Osvojili so prvo nagrado v posebni nagradi za lokalne oblasti, ki z obravnavanjem nasilja nad ženskami omogočajo varne kraje, mesta in regije za ženske v vsej njihovi raznolikosti. Letos se je za nagrade prijavilo skoraj 70 regij, krajev in mest iz celotne Evropske unije.

z

Več kot dve tretjini Slovencev bi delalo za tuja podjetja na daljavo

Največja svetovna raziskava o trgu dela Mobility Dreams and Trends je pokazala, da London ostaja najbolj zaželeno mesto za delo, Ljubljana pa je na 107. mestu. K nam bi se tujci preselili predvsem zaradi kakovosti življenja, na drugem mestu so priložnosti za delo, na tretjem pa sta varnost in stabilnost službe. Rezultati so pokazali, da je le 6 odstotkov anketiranih Slovencev pripravljenih delati v tujini, med njimi predvsem mlajši. Kljub temu, da se Slovenci ne bi preselili v tujino, so pripravljeni delati na daljavo za delodajalca v tujini, predvsem zaradi finančnih in ekonomskih pogojev. Najbolj zaželene države med vprašanimi Slovenci so Avstrija, Nemčija in Švica.

z

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji