MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Razstava mladih bobnarjev
V galeriji TAM-TAM Figovec so razstavljena dela, ki so jih lansko leto ustvarili Mladi bobnarji z vsega sveta v sklopu mednarodnega kreativnega festivala Zlati boben in v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo (STO). Razstava, ki bo na ogled do 1. avgusta, je plod sodelovanja med Slovensko oglaševalsko zbornico (SOZ), Zlatim bobnom, Narodno galerijo in podjetjem TAM-TAM, avtorica razstave pa je Živa Rogelj iz Narodne galerije. Razstavljena dela vključujejo dvajset projektov, ki predstavljajo umetnine iz stalne zbirke Narodne galerije. Sočasno SOZ vabi mlade kreativce do 30. leta starosti, da se pridružijo novemu izzivu za oblikovanje plakatov z angleškim naslovom You can’t spell Slovenia without love and that is why you must love it. Namen letošnjega izziva bo spodbujanje razmišljanja o Sloveniji in ljubezni.
Degordian predstavlja novo agencijo Boiler
Degordian je bil prva agencija za družbena omrežja na Hrvaškem (po imenu iSTUDIO), v 15-ih letih pa se je razvil v digital-first agencijo ter bistveno razširil svojo ponudbo storitev na vsa digitalna področja. Ob vse širši ponudbi storitev so zaradi sistematizacije vzpostavili novo agencijo Boiler, ki bo nadgradila spekter storitev digitalnega marketinga s portfeljem storitev tradicionalnega marketinga. S tem bodo dosegali popolno integracijo digitalnih in tradicionalnih komunikacijskih rešitev, da bi naročnikom nudili še večjo podporo za rast.
Tudi Answear po novem pod okriljem Publicis Medie
Answear, modna spletna trgovina z oblačili, ki že več kot 10 let uspešno deluje v Srednji in Vzhodni Evropi, je z začetkom poletja celotno medijsko strategijo in medijsko taktiko kampanj prepustil medijski agenciji Publicis Media. Sprememba pa ne velja samo za Slovenijo, ampak tudi za druge trge Srednje in Vzhodne Evrope. Sodelovanje zajema tako spletno kot tudi klasično oglaševanje.
Slovenska ustvarjalca z inovativno pohodniško aplikacijo
Zaprisežena hribolazca Jan Mohorič in Blaž Rat sta po večletnem razvoju predstavila brezplačno mobilno aplikacijo APPEAK, ki uporabnikom olajša raziskovanje in načrtovanje pohodniških podvigov, ko se odpravljajo v hribe ali gore. Na voljo je za uporabnike operacijskih sistemov iOS in Android, v zgolj nekaj dneh pa si jo je na telefon namestilo že več kot 10 tisoč uporabnikov.
Rimska deklaracija o odgovornosti za zeleno komuniciranje
Danijel Koletić, ustanovitelj in predsednik organizacijskega odbora konference PRO PR, se je v Zagrebu srečal s predsednico Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA) Natašo Pavlović Bujas in generalnim sekretarjem Philipom Sheppardom, da bi skupaj razpravljali o krepitvi položaja industrije odnosov z javnostmi. Na srečanju so se odločili, da bodo podprli pobudo Rimska deklaracija o odgovornosti za zeleno komuniciranje in imenovali enega člana v odbor, ki pripravlja to deklaracijo. Odbor vodi Richard Linning, predsednik Svetovnega inštituta za inovacije in upravljanje sprememb (WICMI) ter nekdanji predsednik IPRA. Pobudo podpira tudi FERPI – Federazione Relazioni Pubbliche Italiana, ki bo 20. februarja 2025 v Rimu registrirala deklaracijo kot del PR Roman Foruma Zelene komunikacije, zelena odgovornost, ESG, trajnostna dediščina.
Radio 1 dosegel zgodovinski mejnik
Radio 1 ostaja najbolj poslušana radijska postaja v Sloveniji, ob tem pa so dosegli zgodovinski mejnik, in sicer beležijo 300.000 dnevnih poslušalcev, medtem ko jih tedensko posluša skoraj pol milijona ljudi.
»Obljubimo, da bomo skupaj še naprej osvajali radijske valove, uživali ob najboljših glasbenih hitih in se smejali ob najboljših zabavnih vsebinah. Če in ko bo potrebno, pa bomo tudi kritični, vendar vedno nepristranski,« so med drugim sporočili z Radia 1.
Prenovljena Žitova pekarna Maribor
V podjetju Žito, ki deluje pod okriljem Skupine Podravka, so z izvedbo investicij v skupni vrednosti 9 milijonov evrov okrepili proizvodne kapacitete ter naredili pomemben korak za modernizacijo in avtomatizacijo proizvodnje.
Naložbe v pekarno Maribor so del investicijskega cikla podjetja in procesa »Preobrat Žita«. Med celotnim obdobjem preobrata, od začetka leta 2022 do konca leta 2024, bodo investicije Skupine Podravka v Žito znašale preko 26 milijonov evrov.
Bolj ko bodo slovenski olimpijci uspešni, več naročnin bodo podelili
Telekom Slovenije naročnikom svojih najbolj priljubljenih mobilnih paketov ob nakupu katere koli naprave Samsung LTE/5G (mobilnega telefona, tablice ali pametne ure) z vezavo naročniškega razmerja podarja tri mesečne naročnine, za vsako osvojeno medaljo naših športnikov na olimpijskih igrah v Parizu pa jim bodo podarili še dodatno naročnino. »Če naši športniki v Parizu osvojijo pet olimpijskih medalj, bomo podarili osem mesečnih naročnin. Hkrati bomo svojim mobilnim naročnikom, ki bodo v Franciji med 26. julijem in 11. avgustom navijali za naše športnike, podarili neomejen prenos podatkov in turistično zavarovanje Brezskrbni,« zapišejo.
Skaza 5.0: Digitalna preobrazba Plastike Skaza
V Plastiki Skaza so sredi leta 2022 postavili celostno digitalno strategijo, ki so jo letos uspešno zaključili. Prvi korak tega načrta je bil projekt Skaza 5.0, ki označuje celostno digitalno preobrazbo verige vrednosti Plastike Skaza v konzorciju s petimi partnerji – Itelis, Alset, INEA, Netis in Zlatorog oprema. S projektom Skaza 5.0 so v središče proizvodnje postavili zaposlene. Njihov načrt je, da zaposleni prehajajo iz operativnih v bolj nadzorne oziroma upravljalne funkcije, kar pomeni, da v prihodnosti ne bodo več opravljali fizičnih opravil, ampak skrbeli za kontinuiran in avtomatiziran proizvodni proces.
Začetek Filma pod zvezdami
Tudi letošnje poletje je dvorišče Ljubljanskega grada v znamenju filmskih uspešnic, saj med 11. julijem in 3. avgustom vsak večer poteka Film pod zvezdami. Vse skupaj se bo zvrstilo 24 filmov, med katerimi so odmevni filmi pretekle kinematografske sezone, premiere oziroma predpremiere, pa tudi slovenski film in slovenska manjšinska koprodukcija. Filmi bodo na sporedu vsak dan ob 21.30; predvajali jih bodo v izvornem jeziku s slovenskimi podnapisi; pri filmih, katerih jezik ni angleški, pa bodo podnapisi tudi v angleščini.