MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Matično podjetje kanskih levov kupilo Effie
Družba Ascential, pod okrilje katere sodi tudi festival kreativnosti Cannes Lions, je prevzela organizacijo Effie. Kot pravijo, bodo skupaj spodbujali rast oglaševalske industrije, ustanovili pa so tudi fundacijo za podporo mladim talentom. »Nova povezava med LIONS in Effie je dokaz, da sta učinkovitost in kreativnost v oglaševanju neločljivo povezani. Vsa ozaveščena podjetja vedo, da kreativno in učinkovito oglaševanje spodbuja rast. To zgodovinsko partnerstvo bo okrepilo znanje, vpoglede in informacije o industriji, ki jih LIONS že ponuja preko organizacij in medijev, kot so WARC, The Work in Contagious,« pravi Philip Thomas, izvršni direktor podjetja Ascential.
Znan je preliminarni program Zlatega bobna
Organizatorji mednarodnega festivala kreativnosti Zlati boben sporočajo, da je znan preliminarni program dogodka, ki ga najdete na povezavi. Vstopnica za festival obiskovalcem omogoča tudi dostop do Warming Up zabave, ki jo Radio Capris organizira v News Café Bernardin, Golden Star zabave v Caffe Teatru Piran in podelitve nagrad, ki jo omogoča Mastercard.
MOL Move na vseh bencinskih servisih MOL in INA po Sloveniji
Od konca julija so vsi MOL in INA bencinski servisi povezani v program zvestobe MOL Move. MOL v programu, v katerega je registriran že vsak deseti Slovenec, nagrajuje nakupe svojih strank. Točke v programu zvestobe MOL Move lahko tako njihove stranke odslej zbirajo tudi na bencinskih servisih Skupine MOL v drugih evropskih državah.
Novost NLB Ljubljanskega maratona: uradna Lelosi tekaška majica za vse
Majico NLB Ljubljanskega maratona so zasnovali in izdelali v slovenskem podjetju UVECTO, ki je razvilo mednarodno prepoznavno in uspešno znamko oblačil Lelosi. »Majica združuje dva elementa – športno funkcionalnost in eleganco, odraža pa moč neustrašnega duha ljubljanskega maratona. Mit barva pa zagotovi dodaten občutek svežine na poti k cilju,« pravijo. Kolekcijo dopolnjujejo pajkice in pulover z zadrgo in kapuco.
Kmalu na Lent prihaja Red Bull Flugtag Slovenija
Red Bull Flugtag Slovenija bo 1. septembra 2024 in kot pravijo organizatorji, bo v Maribor pripeljal »edinstveno tekmovanje doma izdelanih letalnih naprav, ki jih poganja le neustrašna moč človeških rok«. Ekipe bodo predstavile svoje leteče mojstrovine, izdelane iz preprostih materialov in polne domišljije. Brez motorjev, brez zmajev, le s silo ekipe in pilota se bodo te naprave vzdignile nad reko Dravo. Red Bull Flugtag se je sicer odvijal že v 50 državah po vsem svetu, v Sloveniji pa smo ga lahko spremljali dvakrat, leta 2005 in 2012.
Nepozabni športni trenutki na 100-palčnem televizorju
»Spremljanje športnih prenosov je več kot le gledanje tekme – je doživetje, ki združuje družino in prijatelje ter prinaša pozitivne občutke. V udobju domače dnevne sobe lahko skupaj delite navdušenje, veselje in napetost vsakega trenutka,« pravijo v podjetju Hisense. Dodajajo, da tehnologija najnovejših televizorjev omogoča, da se med prenosom počutite, kot da ste prav tam, na stadionu. Da bi vsako zmago doživeli v vsej njeni veličini, Hisense predstavlja 100-palčni televizor U7 ULED, »ki v vsako dnevno sobo prinaša vznemirljivost športnih podvigov«.
Animirani film Jaz, baraba 4, navdušil obiskovalce Piknik kina
Premierno predvajanje novega, četrtega dela animirane pustolovščine Jaz, baraba 4 je navdušilo gledalce Piknik kina v Atlantisu skupaj s Kinom Bežigrad in radiem Ekspres. Na ležalnikih in odejah so si gledalci ogledali nove prigode Gruja, njegove družine in zvestih pomočnikov Minionov. Pred tem so se najmlajši zabavali na napihljivem toboganu in vragolijah na travi ter uživali v sladkih dobrotah in darilcih.
Trije prijatelji iz osemdesetih, ena ikonična kolekcija Crocs parov
Keith Haring, Jean-Michael Basquiat in Kenny Scharf so umetniki, ki jih med seboj povezuje podoben slog. Navdihnjen je s hip hop koreninami, urbanim okoljem in gibanjem Pop Art, ki je tokrat zaobjel tudi Crocs pare. Nova kolekcija Crocs združuje klasične modele, ki z živahnimi odtenki, visokimi podplati in izbranimi Jibbitz™ priponkami spominjajo na slog vsakega umetnika in so hkrati zbirateljski predmet. Novi modeli so na voljo na spletni strani www.crocs.si.
V šov Življenje na tehtnici prihajata pomočnici
Tekmovalce v šovu Življenje na tehtnici, ki ga bomo od septembra lahko spremljali na Planet TV, bo na poti do preobrazbe v roke vzela izkušena ekipa treh trenerjev, ki se jim bosta pridružili še dve pomočnici. To sta osebni trenerki Patricija Bezenšek in Klavdija Grčman. Kot je že znano, bodo v šovu tekmovalcem pomagali pridno izgubljati kilograme kar trije trenerji: Nives Orešnik, Andrej Milutinovič in Gregor P. Kirsch, ki bo zaradi osveženega koncepta oddaje sodeloval kot svetovalec za zdrav življenjski slog.