h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Enzo Smrekar izvoljen za novega predsednika AmCham Slovenija

Na 26. redni letni generalni skupščini so člani AmCham Slovenija izvolili Enza Smrekarja, podpredsednika Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat in internacionalizacijo, za predsednika z dvoletnim mandatom. Dogodek je bil še posebej simboličen, saj se je odvijal ob 25. obletnici ustanovitve AmCham Slovenija.

Kako razvit je marketing v slovenskih B2B podjetjih?

V Društvu za marketing Slovenije skupaj z Indigo Consultingom pripravljajo raziskavo o razvitosti marketinga v slovenskih B2B podjetjih. Rezultate bodo premierno predstavili na B2B konferenci, ki bo 9. oktobra 2024. Vse, ki ste aktivni v B2B okolju, ob tej priložnosti vabijo, da sodelujete v raziskavi in izpolnite vprašalnik na povezavi.

34. SOF na novi lokaciji

Slovenski oglaševalski festival, ki bo 15. in 16. maja 2025, se seli v nekdanje skladišče soli v Portorožu – v Grando. Stavba izhaja iz prve polovice 19. stoletja, občina Piran pa je pred tremi leti poskrbela za njeno prenovo. »Stavba je masivna in impozantna; vanjo so nekoč solinarji pripeljali pridelek iz bližnjih solin, SOF pa obljublja nove priložnosti za vse, ki so željni navdiha, znanja, druženja in zabave,« pravijo organizatorji.

34. SOF

SEMPL: Med govorci tudi Stella Litou, Mélissa Duhalde in Tom Gavazzi

Med govorci, ki jim bodo lahko prisluhili udeleženci konference SEMPL (ta bo 14. in 15. novembra v Portorožu), bo med drugim Stella Litou, izvršna direktorica Pro Plus in predsednica uprave RTL Hrvaška, ki se bo s Simono Kruhar Gaberšček, glavno in odgovorno urednico Marketing magazina, pogovarjala o tem, kako nastajajo najboljše lokalne televizijske zgodbe. Mélissa Duhalde, francoska strokovnjakinja za kozmetični marketing, bo govorila o tem, kako raznolikost in vključevalnost postaviti v središče marketinških kampanj, Tom Gavazzi, ustanovitelj in lastnik hrvaškega podjetja WOOM.zone, pa bo predstavil svoj pogled na to, kako lahko UI pomaga pri preoblikovanju pristopa podjetij k marketingu, s poudarkom na medijskem zakupu. 

 Stella Litou

Srbski megazvezdnik Voyage obiskal Ljubljano

Mercator HM Šiška Ljubljana je prejšnji teden gostil srbskega megazvezdnika Voyagea. Ljubljano je obiskal v sklopu promocije svojih napitkov ledenih čajev Volim Tea, ki jih je Mercator kot prvi trgovec v Sloveniji postavil na trgovske police. Mercator je Voyageovim oboževalcem, nagrajencem nagradne igre, omogočil, da so zvezdnika spoznali od blizu, se z njim fotografirali, poklepetali in prejeli avtograme. Vsi ostali obiskovalci Mercatorja so o priljubljenem pevcu izvedeli več, kot so vedeli do zdaj, saj je na Mercatorjevem odru potekal pogovor o njegovi karieri, mladostništvu, ljubezni in njemu osebno.

Voyage

Nove etikete in avstrijska nagrada za Puklavec Family Wines

Na mednarodnem vinskem tekmovanju AWC Vienna je klet Puklavec Family Wines osvojila naslov Najboljšega pridelovalca leta 2024 za Slovenijo. Klet je osvojila naziv z enajstimi prejetimi medaljami, od katerih so vina rumeni muškat Jeruzalem Ormož, penina Seven Numbers Brut Traditional Method, arhivsko vino laški rizling letnik 1993 in laški rizling Estate Selection osvojili zlate medalje. Poleg omenjenih priznanj so vina in penine Puklavec Family Wines prejeli še pet srebrnih odličij in dve bronasti.

Puklavec Family Wines predstavlja tudi nekaj novosti – dve novi penini (C'est Bon in Traminec) ter novi etiketi za rdeče vino modri pinot in arhivski šipon 1993.

Puklavec

Citypark gradi največjo sončno elektrarno v nakupovalnih središčih pri nas

Citypark čaka pestra jesen. Poleg tega, da bodo obiskovalce razveselili z dvema novima trgovinama (Knajfi in Intimissimi Uomo), pripravljajo številne dogodke – eden od njih je največje srečanje eksotičnih vozil v Sloveniji, ki bo 28. septembra 2024 na strehi Cityparkove parkirne hiše.

Gradijo tudi novo sončno elektrarno z močjo 1.100 kW. »Nova pridobitev bo na omrežje priklopljena predvidoma prihodnji mesec. Tako bodo imele naše sončne elektrarne skupno moč kar 1.814 kW, z njimi pa bomo pokrili 15 odstotkov vseh potreb po energiji v našem nakupovalnem središču. Emisije CO2 bomo zmanjšali za 370 ton na leto, kar je enako, kot če bi zasadili 14.000 dreves,« pravi Andrej Ropret, center manager Cityparka.

Ropret

Mednarodni sprejem aplikacije programa zvestobe MOL Move

»Po tem, ko smo konec julija vse bencinske servise MOL in INA naše razširjene slovenske mreže povezali v program digitalni zvestobe MOL Move, v katerem nagrajujemo zvestobo naših strank, lahko stranke odslej aplikacijo uporabljajo tudi pri nakupih na bencinskih servisih Skupine MOL po osrednji Evropi,« sporočajo iz Skupine MOL. Program zvestobe MOL Move, ki povezuje kupce na bencinskih servisih MOL in INA po Sloveniji, je dobil dodano vrednost, saj ga lahko odslej stranke uporabljajo tudi pri nakupih na bencinskih servisih Skupine MOL v regiji.

Triglav tek privabil več kot 1.800 obiskovalcev

Več kot 1.800 tekačev in navijačev 12. Triglav teka je prejšnjo soboto prispevalo k športno-družabnemu dogodku na Brdu pri Kranju. Tekači vseh generacij so v osrčju narave ob vznožju Kamniško-Savinjskih Alp in v družbi vrhunskih športnikov sodelovali v petih tekaških izzivih. Poleg tradicionalnih tras, na katerih so preizkusili svojo športno pripravljenost in vzdržljivost, je bila letošnja novost vključevalna trasa za gibalno ovirane osebe. Na Triglav teku so tudi tokrat tekli za dober namen – boljšo oskrbo novorojenčkov.

Triglav tek

HOFER podpira mlade nogometaše

V Malečniku se je zaključil prvi dogodek v okviru HOFER festivala nogometa in zabave, ki se ga je udeležilo več kot 450 otrok, starih med 7 in 9 let. Projekt so pri HOFER-ju zasnovali z Zavodom ŠIRC, z namenom, da bi mlade na območju vseh devetih medobčinskih nogometnih zvez spodbujali v športnem in zdravem duhu ter pri krepitvi fer vrednot. HOFER bo v podporo mladim nogometašem iz več kot 100 amaterskih nogometnih klubov in za nogometne dogodke namenil sto tisoč evrov.

HOFER nogomet

Slovenska izdaja Guinnessove knjige rekordov ob njeni sedemdesetletnici

Guinnessova knjiga rekordov letos praznuje svoj platinasti jubilej, torej sedem desetletij spremljanja dosežkov, ki so uradno nekaj posebnega. Velja za najbolje prodajano knjigo, ki izhaja vsako leto, do zdaj pa je bilo prodanih 150 milijonov izvodov. Izdaja za leto 2025 vsebuje 2115 rekordov, od tega je 80 odstotkov novih ali posodobljenih. Vsebuje več kot 1000 fotografij, v njej pa boste našli tudi slovenske rekorde. Knjigo so izdali pri založbi Učila, kjer pravijo, da gre za »tradicionalno najboljše praznično darilo za otroke ter odlično zabavo in vir informacij za vso družino.«

Guinness

Odprti razstavi Ljubljana smo ljudje in Človek, razstava!

V Ljubljani sta na ogled dve zanimivi razstavi. V Plakatni galeriji TAM-TAM na ploščadi Figovec so odprli razstavo Ljubljana smo ljudje, na kateri v ospredje postavljajo sodelavke in sodelavce ljubljanskih javnih podjetij in zavodov, ki sestavljajo veliko mestno družino, v Zgodovinskem atriju Mestne hiše pa so odprli razstavo Človek, razstava!, ki so jo pripravili ob 10. obletnici družbeno-odgovorne kampanje »Človek, čuvaj svoje mesto«.

Znani sta zmagovalki 10. sezone akcije Naj planinska koča

V akciji Naj planinska koča, ki jo je že deseto leto po vrsti v sodelovanju s Siol.net izvedla Planinska zveza Slovenije, so ljubitelji hribov in gora izglasovali najboljše. Naziv naj planinska koča 2024 je pripadel Koči na Žavcarjevem vrhu (862 m, PD Maribor Matica), naziv naj visokogorska planinska koča 2024 pa Češki koči na Spodnjih Ravneh (1542 m, PD Jezersko). V akciji je letos sodelovalo 147 slovenskih planinskih koč, od tega 27 visokogorskih in 120 planinskih koč na nižje ležečih predelih.

Naj planinska koča

V Slovenijo prihaja Viasatov program True Crime

Ljubitelji kriminalnih serij, posnetih po resničnih zgodbah, se bodo razveselili novice, da 17. septembra v Sloveniji začenja oddajati nov televizijski kanal – Viasat True Crime. Novi kanal, ki ga bo T-2 Slovenija začel premierno oddajati v svojem razširjenem osnovnem paketu na kanalu 49 ter bo v celoti posvečen resničnim kriminalnim temam, bo gledalce popeljal v temačne dele človeške psihe z največjim naborom kriminalnih serij in oddaj, posnetih po resničnih zgodbah.

Drugih pet znanih obrazov, ki kuhajo v oddaji Riba, raca, rak

Nov teden v oddaji Riba, raca, rak je bil spet poln kulinaričnih dogodivščin in novih prijateljstev. Za kuhalnico so tokrat poprijeli pevka Saša Lendero, notranja oblikovalka in model oblikovalka Jana Koteska, pevka Regina, član glasbene skupine Polkaholiki Žiga Kunstič ter radijski voditelj in nekdanji exatlonovec Klemen Kopina.

Riba, raca, rak

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji