MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Projekt »Vsak 10. otrok« prejel regijsko nagrado the! Award
Minuli konec tedna je Hrvaško društvo za odnose z javnostmi (HUOJ) razglasilo prejemnike regijskih nagrad za odnose z javnostmi. Med njimi je tudi slovenski projekt »Vsak 10. otrok«, ki so ga v sodelovanju z Zvezo Anite Ogulin in Zvezo prijateljev mladine zasnovali v agenciji Herman & partnerji. Projekt je prejel srebrno nagrado the! award, najvišjo v kategoriji odnosov z javnostmi ustanov, društev in nevladnih organizacij. Kampanja razkriva realnost mnogih družin in otrok po vsej Sloveniji. Vsak deseti otrok v Sloveniji namreč živi pod pragom revščine, kar pomeni, da kar 40 tisoč otrok med prazniki ne dobi darila in ostane praznih rok. V okviru kampanje so to želeli prikazati s prispodobo prazne škatle.
PM-jevo hrvaško podjetje med finalisti na Marketing Week Awards
Podjetje 01 Content & Technology, ki razvija vsebinsko-tehnološke komunikacijske rešitve za hrvaške naročnike, se je z naprednim pogovornim asistentom SuperfoodChef-AI za Podravko uvrstilo med finaliste mednarodnega tekmovanja Marketing Week Awards 2024 v kategoriji Brand Innovation. Nagrade slavijo najboljše dosežke na področju trženja in marketinga, žirijo pa sestavlja 30 vodilnih direktorjev marketinga (BBC, Henkel, Microsoft, Ford, Salesforce, John Lewis, EY, ...). Primož Inkret, partner in direktor podjetja PM, poslovni mediji, pod katerega spada finalist, je komentiral: »Nominacija v družbi velikanov, kot so Hilton, PepsiCo in Barilla Group, poudarja inovativnost na področju digitalnega povezovanja z uporabniki ter pomembnost uporabe umetne inteligence za blagovne znamke.« SuperfoodChef-AI deluje na modelu Chat-GPT, ki je bila javnosti predstavljena oktobra 2023, torej kot prva regionalna UI-prehrambena asistentka, je v prvem letu pridobila skoraj 285 tisoč uporabnikov.
Oglaševalsko razsodišče podpira strožji nadzor oglaševanja prehranskih dopolnil
Nadzor nad oglaševanjem prehranskih dopolnil bo postal strožji in aktivnejši, vanj sta se vključila AKOS in Inšpektorat RS za kulturo in medije. Jaka Repanšek, predsednik Oglaševalskega razsodišča (OR), ki deluje pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice poudari, da se na Oglaševalskem razsodišču že vse od pandemije soočajo s porastom primerov neetičnega oglaševanja na področju prehranskih dopolnil, zdravil in medicinskih pripomočkov in da številni oglasi na tem področju izkoriščajo neizkušenost in zaupanje zlasti ranljivih skupin prebivalstva, kar je OR posebej poudaril tudi v nedavni odločbi. Želijo si okrepiti sodelovanje z drugimi pristojnimi organi in institucijami. »Pri prenovi določb Slovenskega oglaševalskega kodeksa posebno pozornost namenjamo tudi določbam o oglaševanju prehranskih dopolnil, zdravil in medicinskih pripomočkov. Prepričani smo, da lahko samo v učinkovitem prepletu ukrepov na področju samoregulacije in regulacije dosežemo želene cilje pri urejanju spornih oglaševalskih praks, zlasti na tovrstnih občutljivih področjih.«
Vse poti vodijo v (S)Portorož
21. in 22. novembra se bo v Portorožu odvijala jubilejna, 20. izvedba SPORTO konferenca, vodilen dogodek na tem delu Evrope na področjih marketinga in sponzorstev v športu. Na SPORTO konferenci bodo nastopila vrhunska imena in strokovnjaki, ki bodo ponudili širok vpogled v trende v tej industriji. Letos so med govorci strokovnjaki iz znamk, agencij in športnih organizacij, kot so AC Milan, NBA, Guinness, IMG, Essence Mediacom, LaLiga, The Athlete Brand, A&J All Sports, Two Circles, PTI Digital, Hisense, Lidl, Telekom Slovenije in drugi.
Mednarodni dogodek RogDizajnDnevi
RogDizajnDnevi bodo v Centru Rog potekali od ponedeljka, 18. do petka, 22. novembra 2024, letošnja tema pa je Kaj se lahko naučimo od prednikov? Po besedah organizatorjev so bili naši predniki domiselnosti in prilagajanja, njihove rešitve pa so vedno temeljile na globokem razumevanju narave, na iznajdljivosti in skupnosti. Posvetili se bodo vprašanjem, kako lahko s tradicionalnimi tehnikami, tehnologijami, materiali, prenosom znanja med generacijami, inovativnimi pristopi in sodobno tehnologijo spodbujamo proizvodnjo sodobnih izdelkov, ki so okoljsko in družbeno odgovorni, hkrati pa ponujajo kakovostne rešitve za sodobne oblikovalske izzive. Prvi mednarodni RogDizajnDnevih bodo potekali v treh sklopih: RogKreaton - dizajn šprint za mlade, RogForum - konference sorodnih organizacij in RogExpo - razstava izdelkov, ki nastajajo v njihovih proizvodnih laboratorijih.
Osnovnošolci prepoznavali spletne prevare s Telekomom Slovenije
Mladi odraščajo z digitalnimi tehnologijami, ki življenja bogatijo in nas povezujejo, hkrati pa prinašajo tudi pasti, ki so jim še posebej izpostavljeni prav oni. Zato je pomembno, da v sodobnih tehnologijah in digitalnih svetovih uživajo pametno, naprave pa uporabljajo zmerno, sporočajo pri Telekomu Slovenije. Več o tem ter o spletnem in SMS-ribarjenju (phishing in smishing), o varnih spletnih prijateljstvih in spletnem spolnem napeljevanju otrok (grooming), lažnih novicah in spletnih trgovinah, umetni inteligenci in tehnologijah globokih ponaredkov (deep fake), ki omogočajo ustvarjanje lažnih vsebin in identitet na spletu, so mladi izvedeli na interaktivnih delavnicah Telekoma Slovenije v Postojni, Hruševju in na Vrhniki.
Izšla je 11. Lidlova praznična revija Preprosto
Revija Preprosto že 11. leto združuje domačnost praznikov in kakovost Lidlovih izdelkov ter bralcem prinaša izvirne recepte za praznične dni, sveže ideje za zimske izlete, nasvete za preprosta darila in navdih za okrasitev doma. Revija je med kupci zelo priljubljena, kakovost vsebin pa je večkrat prepoznala tudi domača in tuja stroka, saj v kategoriji vsebinskega marketinga velja za največkrat nagrajeno revijo v Sloveniji. Lidl Slovenija je namreč prvi trgovec v Sloveniji, ki je kupcem ponudil kakovostno vsebino, ki presega promocijske letake. Eva Pečovnik iz korporativnih zadev Lidla Slovenija je v novi vlogi glavne urednice sodelovala z dolgoletnim izvršnim urednikom Nenadom Senićem iz agencije PM, poslovni mediji.
Slovenci pred prazniki radi obiskujejo nakupovalna središča
Ob bližajočih božični praznikih se slovenski potrošniki se že veselijo vzdušja in obdarovanja. SES Slovenija, vodilni upravljalec velikih nakupovalnih destinacij v Sloveniji, kamor sodijo ALEJA Ljubljana, Citypark Ljubljana, Center Vič Ljubljana, Citycenter Celje in Europark Maribor, je v sodelovanju s tržnoraziskovalnim podjetjem Mediana izvedel raziskavo, ki ugotavlja splošen trend, da Slovenci pred prazniki radi obiskujejo nakupovalna središča. Med prazniki jih kar 40 odstotkov sodelujočih obiskuje vsaj enkrat tedensko. Sicer kar 66 odstotkov sodelujočih nakupovalna središča obiskuje vsaj dva- do trikrat mesečno. Najbolj priljubljeni kraji za praznično nakupovanje so prav nakupovalna središča, kjer več kot 46 odstotkov anketiranih kupuje večino daril.
LELOSI po novem tudi v Mariboru
Slovenska blagovna znamka LELOSI je v Sloveniji odprla drugo trgovino, in sicer v nakupovalnem središču Europark Maribor. Blagovna znamka je na slovenskem trgu pristona že pet let, znani so po inovativnih materialih, ki so mehki, prijazni do kože in prilagojeni aktivnemu življenjskemu slogu. LELOSI je ob odprtju mariborske trgovine priredil edinstveno modno revijo, odprtja pa se je udeležilo mnogo znanih obrazov in vplivnic.
Patricia Pangeršič in Mlinotest predstavljata proteinske testenine
Mlinotest je v sodelovanju s Patricio Pangeršič, licencirano osebno trenerko ter ustanoviteljico programa Fit Akademija, ustvaril nove proteinske testenine za bolj uravnoteženo prehrano in aktivno življenje. »Proteinske testenine so bile ustvarjene z mislimi na užitek in funkcionalnost. V sodelovanju z Mlinotestom, največjim in najprepoznavnejšim proizvajalcem testenin v regiji, smo razvili proteinske testenine, ki odgovarjajo na potrebe sodobnega aktivnega posameznika. S kar 19 grami beljakovin na 100 gramov sušenih testenin so nove proteinske testenine po okusu, videzu in lastnostih kuhanja podobne klasičnim. Aktivni posamezniki lahko zdaj uživajo v znanem okusu, ki ga imajo radi, hkrati pa svojemu telesu zagotovijo več beljakovin za optimalno regeneracijo po športnih izzivih,« je komentirala Pangeršičeva.
Filmi preteklih Liffov na TV Slovenija
V tednu med 18. in 24. novembrom 2024 bo na Televiziji Slovenija na ogled izbor treh filmskih uspešnic iz preteklih Liffov. Predvajali bodo filme Izgubljeni kralj (sreda, 20. 11. 2024, TV SLO 1 ob 20.05) Atlas ptic (petek, 22. 11. 2024, TV SLO 2 ob 21.05) in Benedetta (sobota, 23. 11. 2024, TV SLO 1 ob 22.10), ki so navdušili občinstvo s svojimi zgodovinskimi in družbenokritičnimi tematikami. Vsi trije filmi bodo po televizijski premieri še 30 dni na voljo tudi v TV in mobilni aplikaciji RTV 365, kar omogoča ogled kadarkoli in kjerkoli.
Spar in Zavod YouSea: Prvo čiščenje morskih travnikov
Zavod YouSea je ob podpori podjetja Spar Slovenija v slovenskem morju izvedel prvo od štirih akcij čiščenja morskih travnikov, ki so ključni za ohranjanje biotske raznovrstnosti. Med akcijo so potapljači iz morskega travnika odstranili 380 kilogramov odpadkov, vključno s steklenicami, plastenkami, pločevinkami, kosi železa, opremo za športni ribolov, avtomobilskimi gumami, staro cerado, tepihom, žlebom, potapljaško masko, škornjem in drugimi predmeti. Nekateri od teh odpadkov so bili namerno odvrženi, medtem ko so drugi po nesreči končali v morju. Organizatorji ob poudarjajo, da je pomembno, da se vsi zavedamo vplivov vsakodnevnega ravnanja, saj lahko s premišljenimi dejanji zmanjšamo možnosti, da odpadki pristanejo v morju.
Radenska: Akcija obnove gozdov iz zraka uspešno zaključena
Z obnovo 10.000 kvadratnih metrov degradiranih pogorišč v bližini vasi Temnica pri Kostanjevici na Krasu je Radenska uspešno zaključila letošnjo veliko akcijo obnove gozdov iz zraka. Pri ozelenitvi močno poškodovanih in težje dostopnih površin, ki so jo izvedli s pomočjo brezpilotnih letalnikov, so združili moči z organizacijo Project O2 in Zavodom za gozdove Slovenije ter s potrošniki, poslovnimi partnerji in lokalno skupnostjo. Z uporabo te inovativne metode so letos že poskrbeli tudi za obnovo 10.000 m2 gozdov na Hrvaškem, na področju vukovarskega Podonavja.