MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
B-report 2021: V Sloveniji najuspešnejše »Logopedske pravljice«, v regiji pa »Dogvertising«
»Logopedske pravljice«, ki so jih v okviru projekta »Lahkonočnice« za A1 Slovenija zasnovali v agenciji SHIFT Slovenija, so na prvem mestu slovenske lestvice največkrat nagrajenih akcij v letu 2021. Na prvem mestu regijske in hrvaške lestvice pa je projekt »Pasje oglaševanje« (»Dogvertising«), ki ga je slovenska ekipa blagovne znamke Pedigree Dentastix podjetja Mars zasnovala v sodelovanju s hrvaško medijsko agencijo MediaCom Zagreb in hrvaškim ponudnikom digitalnega zunanjega oglaševanja Go2Digital.
Prva slovenska knjiga o radijskem oglaševanju
Pri založbi Marketing magazin smo izdali knjigo Mitje Petroviča Povem vam na uho!, vodič po radijskem oglaševanju. Avtor na skoraj 200 straneh z bralci deli spoznanja o ustvarjanju odličnih radijskih oglasov. Pravila predstavi s pomočjo šestinštiridesetih izbranih scenarijev, kot pravi, zares finih radijskih oglasov in zgodb o času, ki jih je spisal. Oglase je med mogoče branjem tudi poslušati.
SPORTO 2022: Letos stadionska izkušnja
Regijska konferenca o športnem marketingu SPORTO bo 9. junija 2022 potekala v živo. Da bo okolje še bolj športno, so jo organizatorji prestavili na stadion Stožice v Ljubljani. Kot je za MM povedal Dragan Perendija, programski direktor konference SPORTO, organizatorje čaka še nekaj izzivov, saj gre za prvo konferenco, organizirano v takšni obliki. Prve goste bodo najavili marca 2022.
Citycenter Celje obdaril bolne otroke
Nakupovalno središče Citycenter Celje je v okviru svojega humanitarnega sklada Citycentrovo srce obdarilo otroke na Otroškem oddelku Splošne bolnišnice Celje in v Centru za duševno zdravje otrok in mladostnikov v Zdravstvenem domu Celje. Vsak otrok, ki se trenutno zdravi v teh zdravstvenih ustanovah, je prejel stekleničko za vodo s poslikavo priznanega slovenskega grafičnega oblikovalca Gregorja Žaklja. Žakelj je tokrat prvič ustvarjal skupaj s svojima otrokoma in nastala je aluminijasta steklenička, ki je podarjena v kartonasti embalaži, ki jo lahko otroci pobarvajo po svojih zamislih.
Romantika na delovnem mestu je neizogibna
Sodeč po anketi na portalu MojeDelo.com se je na delovnem mestu zaljubilo ali romantično zapletlo kar 75,7 odstotka vprašanih. Anketo je izpolnilo 814 ljudi, od tega jih svojo izkušnjo obžaluje 18,7 odstotka (152). Kot ugotavljajo na portalu, imajo romance na delovnem mestu dokazano pozitivne učinke na delovno zavzetost, uspešnost zaposlenih in na dobro energijo v ekipi, kljub temu pa opozarjajo, da je delovno mesto še vedno delovno mesto in ne kraj za zmenke.
Valentinovo v Cityparku
Na glavni nakupovalni ulici v nakupovalnem središču Cityparku bo še do jutri Valentinov sejem, kjer do obiskovalci na stojnicah lahko našli številne pozornosti za najdražje. Lahko bodo izbirali med darili, kot so cvetje, čokolade, energijske kupole, družabne igre in različni darilni paketi. »Opažamo, da v zadnjih letih to vse bolj postaja praznik vseh, ki imajo koga radi in si dan popestrijo z rožico ali s čim sladkim, ni nujno, da so ravno zaljubljeni,« o prazniku zaljubljencev in vseh, ki se imajo radi, dodaja center menedžer Andrej Ropret.
foto: Robert Krumpak
Prava hrenovka prav poči
V Perutnini Ptuj so lansirali nov okus v priljubljeni liniji hrenovk Golica, in sicer hrenovko v naravnem ovoju. Lastnost naravnega ovoja je, da še vroča hrenovka ob ugrizu poči, takšna hrenovka pa deluje bolj kompaktna in čvrsta.
Lečin bolognese Natureta okronan za najbolj inovativno živilo leta 2022
Inštitut za nutricionistiko je že osmo leto zapored razglasil najbolj inovativna živila tekočega leta. Brezmesna omaka Lečin bolognese Natureta je bila s strani strokovnjakov s področja prehrane, živilske tehnologije, živilske kemije in agronomije prepoznana kot najbolj inovativno živilo v kategoriji omak.
Kurji pastir je najbolje prodajana Beletrinina knjiga preteklega leta
Največja Beletrinina prodajna uspešnica lanskega leta je s 3.427 prodanimi izvodi avtobiografski roman lanskega Prešernovega nagrajenca Ferija Lainščka Kurji pastir, ki je izšel leta 2020, lani pa je doživel že tretji ponatis. Sledi mu roman Đorđić se vrača Gorana Vojnovića, na tretjem mestu pa je literarni prvenec Bronje Žakelj Belo se pere na devetdeset. Ta avtobiografska zgodba je tako pritegnila slovenske bralke in bralce, da je v štirih letih od izida z več kot 18.500 prodanimi izvodi postala najbolj prodajana Beletrinina knjiga vseh časov.
Na Planet prihaja hrvaška uspešnica Samo ljubezen
S koncem tedna se je na Planetu iztekla kolumbijska telenovela Vonj po strasti (Cafe con aroma de mujer), že jutri pa na spored prihaja nova serija Samo ljubezen (Čista ljubav). Hrvaško uspešnico bodo gledalci lahko spremljali od ponedeljka do petka ob 16. uri.