MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Zlati boben 2022 odpira tekmovanje za mlade bobnarje, SOF pa za mlade kreativce
Slovenska turistična organizacija in mednarodni festival kreativnosti Zlati boben vabita mlade z vsega sveta, da se pridružijo tekmovanju Mladi bobnarji. Letošnji izziv je oblikovati plakat ali video na tematiko »Hej ti, postani prihodnost turizma!«.
Svojo priložnost bodo mladi našli tudi pod okriljem Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF). Tekmovalce v kategoriji mladi kreativci letos čaka posebno presenečenje. Zmagovalni par bo namreč odpotoval v Lizbono, kjer se bo med 1. in 4. novembrom 2022 brezplačno udeležil mednarodne konference Web Summit, ob tem pa bo vsak prejel po 500 evrov žepnine.
Objavljen je Zbornik finalistov Effie Slovenija 2020
Ob zaključku 10. izvedbe Effie v Sloveniji je izšel Zbornik finalistov Effie Slovenija 2020, v katerem so zbrani najbolj učinkoviti in uspešni primeri dobre prakse tržnokomunikacijskih akcij. »Povečano število prijav in največje število nagrad, ki so bile podeljene, ter prvič podeljena platinasta nagrada dokazujejo, da so težki časi tudi za slovenske oglaševalce, agencije in medije le dodatna motivacija za še bolj uspešno in učinkovito delo,« je ob tem povedala Vesna Marđonović, predsednica Effie Slovenija 2020
Najboljši zaposlovalci leta 2021 so GEN-I, Špica in Lunos
Družba Dnevnik je petnajsto leto zapored razglasila najuglednejše in najuspešnejše slovenske zaposlovalce leta 2021 v izboru najboljših zaposlovalcev Zlata nit. V kategoriji velikih podjetij je slavilo podjetje GEN-I, v kategoriji srednje velikih podjetij znova Špica International, v kategoriji malih podjetij pa podjetje Lunos. Za izum in vzpostavitev posebnega organa, t. i. Empowermen, so podjetju Danfoss Trata podelili priznanje Zlata praksa za inovativne pristope k rasti in razvoju ljudi. Posebna priznanja SPP z leti še vedno ZAvzeti so prejela podjetja Danfoss Trata, Mikrocop in Prevc.
Pogača in potica na svetovni razstavi Expo 2020
Vivo catering se je na Expu v Dubaju predstavil z belokranjsko pogačo in potico. Tako so slovensko kulinariko približali svetu, predstavitev pa jim je omogočila veliko možnosti za dolgoročno sodelovanje tudi na novih tujih trgih in s prepoznavnimi mednarodnimi korporacijami.
Rotary za Slovenijo in svet brez plastenk
Rotary Slovenija je v Dubaju na Expu predstavil steklenko glassyclassy.eco, ki so jo ustvarili v sodelovanju z Rotary International in Steklarno Hrastnik. Glassyclassy.eco ima tudi dobrodelno noto – v začetku aprila bo Rotary Slovenija podelil donacijo za medicinsko opremo za Ukrajino ter sredstva za šolanje slovenskim strokovnjakom na CAR-T napravah za zdravljenje levkemije.
Prva polnilnica detergentov v dm drogerie markt
V prodajalni dm na Rudniku v Ljubljani so odprli prvo polnilnico detergentov, kar opisujejo kot še en korak več k trajnostnemu razvoju. Namenjena je polnjenju detergentov, na voljo pa so štirje različni izdelki blagovne znamke Planet Pure BIO. Z uporabo polnilnice detergentov boste prispevali k zmanjšanju plastičnega odpada in odplakovanju kemikalij v vodo, saj so vsi detergenti Planet Pure 100-odstotno biorazgradljivi in iz sestavin rastlinskega izvora.
Planiške tribune so znova zasedli osnovnošolci
Po dveh letih samevanja tribun v dolini pod Poncami je pretekli četrtek navijaška mesta ob izteku planiške letalnice znova zasedlo več tisoč ljubiteljev smučarskih skokov. Ob tej priložnosti je Zavarovalnica Triglav v okviru akcije Otroci Triglava v Planici ogled kvalifikacijske tekme ob zaključku svetovnega pokala v smučarskih skokih omogočila več kot 4.000 osebam oz. več kot 3.770 otrokom s spremljevalci, enajstim velikim družinam in okoli 200 osebam s posebnimi potrebami.
Foto: arhiv Zavarovalnice Triglav
Snežne kepe sreče peljejo na počitnice 70 otrok in mladostnikov
Po zaslugi Henkla in Mercatorja, ki sta se tudi to zimo odločila nadaljevati akcijo Snežne kepe sreče, ki poteka že štiri leta, se je ta pobuda uspešno zaključila. V sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije, ki pomaga otrokom in družinam v stiski, sta omenjeni podjetji varovancem te prostovoljne in neprofitne organizacije polepšali številne trenutke s počitnicami. Na počitnice so peljali 70 otrok in mladostnikov, akcijo pa so zaključili z 12.500 evri, ki so jih namenili Zvezi prijateljev mladine Slovenije.
Tamara Preradović, skrbnica ključnih kupcev pri Henklu, in Andreja Bajželj, vodja blagovne skupine v Mercatorju, sta bon Sneženih kep sreče predali Bredi Krašna, generalni sekretarki Zveze prijateljev mladine Slovenije.
Na brezplačni diagnostični pregled v ALEJO
V ALEJI bodo v sodelovanju z Zdravstvenim zavodom Zdravje vsak petek od 15. do 19. ure potekale brezplačne diagnostične preventivne meritve. V vetrolovu vhoda v Interspar v parkirni hiši nakupovalnega središča vam bodo brezplačno izmerili krvni sladkor, krvni tlak, saturacijo v krvi, holesterol in telesno sestavo.
Poroka na prvi pogled z odlično gledanostjo
V ljubezenskem eksperimentu Poroka na prvi pogled na Planetu so gledalci ta teden spremljali prvo ceremonijo zaobljub, na kateri so se pari odločili, ali si želijo nadaljevati skupno pot ali ne. Dogajanje so z dobro gledanostjo nagradili tudi gledalci, saj oddaja beleži čedalje višjo gledanost in je v sredo pritegnila kar 21,6 odstotka gledalcev v ciljni skupini med 18. in 64. letom. Še posebej odlično gledanost dosega med ženskami, saj je imela sredina oddaja v tej skupini celo 9-odstotni povprečni rating in 28,3-odstotni delež gledalcev.