krajner
Aktualno

MM-ova izjava tedna: »Komunikacijska stroka v Sloveniji je že doživela boljše čase«

Z Andrejem Krajnerjem, direktorjem blagovne znamke in komuniciranja v NLB skupini ter oglaševalsko osebnostjo leta, smo se pogovarjali o pomembnosti komunikacijskih dogodkov za stroko. 

Andrej Krajner meni, da je stroka odnosov z javnostmi v Sloveniji že doživljala boljše čase. »Vsakršen poskus obuditve piarovske skupnosti, dvigovanja ravni znanja, skrbi za učenje na podlagi najboljših primerov, uvažanja tujih govorcev in strokovnjakov, ki znajo povedati, kaj se v tujini dogaja, je zelo dobrodošel za slovensko stroko odnosov z javnostmi,« je prepričan. Še posebej je poudaril pomembnost komunikacijskih dogodkov, kot je Dan PR, ki bo 8. oktobra v Ljubljani.

Dan PR je namenjen letnemu pregledu novosti, trendov in dobrih praks na področju odnosov z javnostmi in je obvezna udeležba za vse, ki se ukvarjate s komuniciranjem. Prijavite se lahko tukaj

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji