MM-ova izjava tedna: »Komunikacijska stroka v Sloveniji je že doživela boljše čase«
Z Andrejem Krajnerjem, direktorjem blagovne znamke in komuniciranja v NLB skupini ter oglaševalsko osebnostjo leta, smo se pogovarjali o pomembnosti komunikacijskih dogodkov za stroko.
Andrej Krajner meni, da je stroka odnosov z javnostmi v Sloveniji že doživljala boljše čase. »Vsakršen poskus obuditve piarovske skupnosti, dvigovanja ravni znanja, skrbi za učenje na podlagi najboljših primerov, uvažanja tujih govorcev in strokovnjakov, ki znajo povedati, kaj se v tujini dogaja, je zelo dobrodošel za slovensko stroko odnosov z javnostmi,« je prepričan. Še posebej je poudaril pomembnost komunikacijskih dogodkov, kot je Dan PR, ki bo 8. oktobra v Ljubljani.
Dan PR je namenjen letnemu pregledu novosti, trendov in dobrih praks na področju odnosov z javnostmi in je obvezna udeležba za vse, ki se ukvarjate s komuniciranjem. Prijavite se lahko tukaj.