Sabina
Aktualno

MM-ova izjava tedna: Sabina Bevc o brezpiškotni prihodnosti

S Sabino Bevc,  direktorico marketinga v agenciji Optiweb, smo se pogovarjali o tem, kako se učinkovito pripraviti na digitalno dobo brez piškotkov. 

Piškotki se z začetkom naslednjega leta poslavljajo, mi pa se moramo pripraviti že zdaj. »Pomembno je, da na prijazen in uporabniku varen način pridobimo tiste prvoosebne podatke, ki jih potrebujemo za dobro ciljanje. Razmisliti moramo, kaj bo našim želenim končnim kupcem najbolj zanimivo, da bomo od njih dobili podatke, ki jih potrebujemo, da jih bomo nagovarjali s pravo vsebino,« je razložila. Pri tem si lahko pomagamo z igrifikacijo, kvizi, klepetalnimi roboti in programi zvestobe, da uporabnik v zameno za svoje podatke dobi nek »bonbonček«.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji