Sabina
Aktualno

MM-ova izjava tedna: Sabina Bevc o brezpiškotni prihodnosti

S Sabino Bevc,  direktorico marketinga v agenciji Optiweb, smo se pogovarjali o tem, kako se učinkovito pripraviti na digitalno dobo brez piškotkov. 

Piškotki se z začetkom naslednjega leta poslavljajo, mi pa se moramo pripraviti že zdaj. »Pomembno je, da na prijazen in uporabniku varen način pridobimo tiste prvoosebne podatke, ki jih potrebujemo za dobro ciljanje. Razmisliti moramo, kaj bo našim želenim končnim kupcem najbolj zanimivo, da bomo od njih dobili podatke, ki jih potrebujemo, da jih bomo nagovarjali s pravo vsebino,« je razložila. Pri tem si lahko pomagamo z igrifikacijo, kvizi, klepetalnimi roboti in programi zvestobe, da uporabnik v zameno za svoje podatke dobi nek »bonbonček«.

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji