Sabina
Aktualno

MM-ova izjava tedna: Sabina Bevc o brezpiškotni prihodnosti

S Sabino Bevc,  direktorico marketinga v agenciji Optiweb, smo se pogovarjali o tem, kako se učinkovito pripraviti na digitalno dobo brez piškotkov. 

Piškotki se z začetkom naslednjega leta poslavljajo, mi pa se moramo pripraviti že zdaj. »Pomembno je, da na prijazen in uporabniku varen način pridobimo tiste prvoosebne podatke, ki jih potrebujemo za dobro ciljanje. Razmisliti moramo, kaj bo našim želenim končnim kupcem najbolj zanimivo, da bomo od njih dobili podatke, ki jih potrebujemo, da jih bomo nagovarjali s pravo vsebino,« je razložila. Pri tem si lahko pomagamo z igrifikacijo, kvizi, klepetalnimi roboti in programi zvestobe, da uporabnik v zameno za svoje podatke dobi nek »bonbonček«.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji