Dežman
Aktualno

MM-ova izjava tedna: »Želimo se pozicionirati kot moderna, sveža in verodostojna športna televizija«

Z Vidom Dežmanom, menedžerjem marketinga in prodaje pri televizijskem ponudniku Arena Sport, smo se pogovarjali o oglaševanju in samopromociji medijev. 

Arena Sport za lastno promocijo uporablja vseh svojih pet televizijskih kanalov. Kljub temu da so tradicionalen medij, se ogromno poslužujejo tudi družbenih omrežij. Dežman pravi, da so aktivni na Facebooku, Instagramu in TikToku, v zadnjem času pa so s svojim AS Podkastom in drugimi vsebinami prisotni tudi na YouTubu. »Ko imamo večje kampanje, se pri promociji poslužujemo tudi drugih medijev, kot je recimo Marketing magazin, kjer smo šli v kampanjo oziroma kreativo, ki je praktično noben bralec ni mogel spregledati,« je njihovo kreativno rešitev v oktobrski številki MM-a pokomentiral Dežman.

Pri Areni Sport pravijo, da se želijo na medijskem trgu pozicionirati kot moderna, sveža in verodostojna športna televizija, ki ponuja vrhunske svetovne, evropske in regionalne prenose tekmovanj. »Pri naših oglaševalcih pa se želimo pozicionirati kot zaupanja vreden partner, ki vedno dostavi tisto, kar reče,« sklene Dežman.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji