Dežman
Aktualno

MM-ova izjava tedna: »Želimo se pozicionirati kot moderna, sveža in verodostojna športna televizija«

Z Vidom Dežmanom, menedžerjem marketinga in prodaje pri televizijskem ponudniku Arena Sport, smo se pogovarjali o oglaševanju in samopromociji medijev. 

Arena Sport za lastno promocijo uporablja vseh svojih pet televizijskih kanalov. Kljub temu da so tradicionalen medij, se ogromno poslužujejo tudi družbenih omrežij. Dežman pravi, da so aktivni na Facebooku, Instagramu in TikToku, v zadnjem času pa so s svojim AS Podkastom in drugimi vsebinami prisotni tudi na YouTubu. »Ko imamo večje kampanje, se pri promociji poslužujemo tudi drugih medijev, kot je recimo Marketing magazin, kjer smo šli v kampanjo oziroma kreativo, ki je praktično noben bralec ni mogel spregledati,« je njihovo kreativno rešitev v oktobrski številki MM-a pokomentiral Dežman.

Pri Areni Sport pravijo, da se želijo na medijskem trgu pozicionirati kot moderna, sveža in verodostojna športna televizija, ki ponuja vrhunske svetovne, evropske in regionalne prenose tekmovanj. »Pri naših oglaševalcih pa se želimo pozicionirati kot zaupanja vreden partner, ki vedno dostavi tisto, kar reče,« sklene Dežman.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji