bla
Aktualno

MM priporoča: 31. SOF, 2. dan

Smo kaj utrujeni? Če ste ali niste, pred nami je drugi konferenčni dan.

Prvo jutranje predavanje oziroma okrogla miza bo namenjena t. i. novi generaciji slovenskih kreativcev, na kateri se bodo pogovarjali Milena Jakovljević (DROM agency), ilustrator Nejc Prah, Medeja Kraševec (Luna TBWA) in Lucija Lepšina (Agencija 101).

Če vas zanima, ali pa celo potrebujete digitalno razstrupljanje (sicer pa, kdo ga ne), potem ne zamudite predavanja psihologinje Monice Bormetti, ki bo podala 10 nasvetov za izboljšanje digitalnega wellnessa.

Vsekakor pa ne smete zamuditi okrogle mize ob 12. uri, na kateri se bo glavna urednica MM-a Simona Kruhar Gaberšček z Davidom Irgoličem (Hitradio Center), Alešem Cipotom (Adria Media Ljubljana), Jako Hemlerjem (Europlakat) in Primožem Cirmanom (Necenzurirano) pogovarjala o digitalni preobrazbi medijev. Na SOF-u seveda niso prezrli spleta 3.0; ob 14.30 nas bo Lui Iarocheski popeljal na potovanje kibernetsko-fizične modne znamke, ustvarjene v kontekstu spleta 3.0. Več o tem bo povedal tudi v intervjuju za MM, ki bo objavljen v poletni številki MM-a.

Govora bo tudi o metavesolju kot po eni strani priložnosti za rast in po drugi slepi stavi tehnoloških velikanov. Ob 15.15 se bodo o tem pogovarjali Benjamin Rančič (Renderspace), sociologinja Tamara Pavasović Trošt, Bojan Amon (FrodX), Matevž Klanjšek (Celtra) in Nina Tanhofer (Herman & partnerji).

Ob 20.30 bomo na zaključni podelitvi Zlata noč izvedeli, katere so najboljše oglaševalske akcije leta, kdo sta agencija in znamka leta ter katera mlada kreativca sta najbolj prepričala žirijo – potem pa se odpravimo spat. Hec, ob 22.30 sledi zabava oziroma kot so jo poimenovali v A1 Slovenija, Afterica v klubu Paprika.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji