smk
Aktualno

MM priporoča: Slovenska marketinška konferenca, 1. dan

Danes ob 9. uri v hotelu Bernardin v Portorožu pod sloganom »Nova renesansa« svoja vrata odpira 26. Slovenska marketinška konferenca.

»Skupaj postavljamo temelje za novo marketinško razmišljanje,« programsko usmeritev napovedujejo organizatorji. V sklopu dvodnevne konference se bo odvilo 30 predavanj. Po otvoritvi ob 9. uri bo uvodni sklop predavanj »Kaotičnost je ustvarila priložnosti za renesanso – kako naj se marketingar znajde v takšnem okolju«, kjer bodo predavatelji predavali o »novi logiki« v poslovnem oziroma marketinškem razmišljanju. Predavali bodo Dejan Ljuština (strateški svetovalec tehnološkim podjetjem), in sicer o posledicah disruptivnega poslovnega okolja za marketing; prof. dr. Miha Škerlavaj (EF Ljubljana) o renesansi pogleda na organizacijsko kulturo; Andreja Cirman in Marko Konič o renesansi Zlate ladjice.

Tisti, ki jih zanimajo novi komunikacijski kanali, bodo prišli na svoj račun ob 13.15 v sklopu predavanj »Renesansa v komunikacijskih kanalih in tehnikah«. Gareth Lewis (LivePerson) b ogovoril o pogovornem marketingu, Domen Rozman (Dunking Devils): o tem, kaj imajo skupnega TikTok, Apple, SpaceX in Tesla, Manca Šalehar (Wolt) o TikToku kot prodajnem in komunikacijskem kanalu za vse generacije, in Aljaž Peklaj (AM Agencija) o tem, kako celovito izkoristiti kanale in tehnike za večjo aktivacijo potrošnikov.

O renesansi vodstvenih in marketinških kompetenc nam bosta ob 15. uri predavala psihoterapevt Sandi Kofol (OK Consulting), ki bo z občinstvom delil male skrivnosti vodenja marketingarjev, ki bodo imele velik učinek na našo uspešnost, in Alenka Anžič Potočnik (Hisense Gorenje Europe) in Aleš Udir (Iskratel), ki bosta povedala, kako voditi in leteti na krilih svoje marketinške ekipe. 

Če vas zanima, kako na slovenski poslovni prostor gleda Rodoljub Petrović oziroma oseba, ki nam je kulturološko blizu, živi v Sloveniji, a dela globalno, prisluhnite predavanje ob 16.30. »Proti koncu 20. stoletja je bila Slovenija »startup« med državami. Polna potenciala, s priložnostjo, da se znova izmisli. Danes je simbol evropskega povprečja. Zakaj se tukaj določene stvari ne spremenijo, zgodijo hitreje? Zakaj velikokrat slišimo, da imamo vsaj toliko znanja in idej kot drugi, a nam ne uspe na mednarodnem trgu?« napoveduje.

Ob 17.45 sledi pogovor s skrito gostjo, ob 20. uri pa sledi podelitev nagrad Marketinška odličnost. Finalisti so objavljeni tukaj.

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji