m
Aktualno

Modna znamka Esprit se je s pomočjo Srbov vrnila v Severno Ameriko

Srbska agencija DRV je sklenila partnerstvo z globalno modno znamko ESPRIT, ob tem pa dobila priložnost in izziv, da aktivno prispeva k njenem vzponu na severnoameriškem trgu.

Kultna modna znamka, znana po barvitem dizajnu, na severnoameriškem trgu ni prisotna že nekaj desetletij, zdaj pa se vrača in si želi osvojiti tamkajšnjo javnost. Pri tem jim bo pomagala srbska agencija DRV, s katero so pred kratkim podpisali dogovor o globalnem partnerstvu. Ta bo v okviru najnovejše oglaševalske akcije, ki naj bi prispevala k o osvežitvi blagovne znamke, ustvarila oglase za nekatere najprestižnejše svetovne revije, kot so Vogue, Cosmopolitan, Elle, Glamour, Hello! in druge. V agenciji so prav tako oblikovali in izdelali kreativne rešitve za znameniti Hudson Yards na Manhattnu, ki je kulturno in trgovsko središče New Yorka. »Ne znam opisati, kako ponosni in navdušeni smo nad priložnostjo sodelovati z Espritom, eno od najprepoznavnejših blagovnih znamk v svetu mode. Znamko smo s skupnimi močmi osvežilli in že dosegamo dobre rezultate. Prav to nam vpliva še več pričakovanj za jesensko oglaševalsko akcijo,« je dejala Danka Trbojević, direktorica agencije DRV.

m

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji