Modna znamka Esprit se je s pomočjo Srbov vrnila v Severno Ameriko
Srbska agencija DRV je sklenila partnerstvo z globalno modno znamko ESPRIT, ob tem pa dobila priložnost in izziv, da aktivno prispeva k njenem vzponu na severnoameriškem trgu.
Kultna modna znamka, znana po barvitem dizajnu, na severnoameriškem trgu ni prisotna že nekaj desetletij, zdaj pa se vrača in si želi osvojiti tamkajšnjo javnost. Pri tem jim bo pomagala srbska agencija DRV, s katero so pred kratkim podpisali dogovor o globalnem partnerstvu. Ta bo v okviru najnovejše oglaševalske akcije, ki naj bi prispevala k o osvežitvi blagovne znamke, ustvarila oglase za nekatere najprestižnejše svetovne revije, kot so Vogue, Cosmopolitan, Elle, Glamour, Hello! in druge. V agenciji so prav tako oblikovali in izdelali kreativne rešitve za znameniti Hudson Yards na Manhattnu, ki je kulturno in trgovsko središče New Yorka. »Ne znam opisati, kako ponosni in navdušeni smo nad priložnostjo sodelovati z Espritom, eno od najprepoznavnejših blagovnih znamk v svetu mode. Znamko smo s skupnimi močmi osvežilli in že dosegamo dobre rezultate. Prav to nam vpliva še več pričakovanj za jesensko oglaševalsko akcijo,« je dejala Danka Trbojević, direktorica agencije DRV.