MOSS po novem tudi s podatki o obiskanosti tematskih rubrik medijev
Novi vpogled omogoča boljše načrtovanje na ravni posameznih rubrik spletnih medijev in s tem povečuje transparentnost, konkurenčnost in razvoj digitalnega medijskega okolja.
Merjenje obiskanosti spletnih strani z analitičnim orodjem za medijsko načrtovanje MOSS DotMetrics premika meje in vstopa v novo obdobje uporabe in načrtovanja. Z današnjim dnem (4. september 2023) se vsem uporabnikom MOSS DotMetrics odpira še tretja raven podatkov o obiskanosti spletnih strani, in sicer na ravni sekcij oziroma tematskih rubrik medija. Agencije in oglaševalci so do zdaj analizo obiska in izbor preferenčnih medijev izvajali le na ravni podatkov in primerjave skupnega obiska spletne strani; nova funkcionalnost pa jim omogoča kakovostnejše vsebinsko načrtovanje in zakupe oglasov, promocijskih člankov, videovsebin ali sponzoriranja rubrik. Odpiranje rubrik povečuje transparentnost, konkurenčnost in razvoj digitalnega medijskega okolja, so sporočili predstavniki raziskave MOSS.
V prihodnje dodatne funkcionalnosti
V prihodnosti se v raziskavi MOSS obetajo še druge pomembne novosti. Prihodnje leto bodo uporabniki dostopali do podatkov vseh rubrik na vseh spletnih straneh, ki bodo kategorizirane glede na primarni in sekundarni tematski kontekst. Trg bo tako lahko spremljal dinamiko in trend obiskanosti glede vsebinskih kategorij (šport, novice, kultura, dogodki, izobraževanje, dom in vrt ...), obenem pa bo prav kategorizacija igrala ključno vlogo pri iskanju vsebinsko relevantnih rubrik in spletnih strani.