mm
Aktualno

MOSS po novem tudi s podatki o obiskanosti tematskih rubrik medijev

Novi vpogled omogoča boljše načrtovanje na ravni posameznih rubrik spletnih medijev in s tem povečuje transparentnost, konkurenčnost in razvoj digitalnega medijskega okolja.

Merjenje obiskanosti spletnih strani z analitičnim orodjem za medijsko načrtovanje MOSS DotMetrics premika meje in vstopa v novo obdobje uporabe in načrtovanja. Z današnjim dnem (4. september 2023) se vsem uporabnikom MOSS DotMetrics odpira še tretja raven podatkov o obiskanosti spletnih strani, in sicer na ravni sekcij oziroma tematskih rubrik medija. Agencije in oglaševalci so do zdaj analizo obiska in izbor preferenčnih medijev izvajali le na ravni podatkov in primerjave skupnega obiska spletne strani; nova funkcionalnost pa jim omogoča kakovostnejše vsebinsko načrtovanje in zakupe oglasov, promocijskih člankov, videovsebin ali sponzoriranja rubrik. Odpiranje rubrik povečuje transparentnost, konkurenčnost in razvoj digitalnega medijskega okolja, so sporočili predstavniki raziskave MOSS.

V prihodnje dodatne funkcionalnosti

V prihodnosti se v raziskavi MOSS obetajo še druge pomembne novosti. Prihodnje leto bodo uporabniki dostopali do podatkov vseh rubrik na vseh spletnih straneh, ki bodo kategorizirane glede na primarni in sekundarni tematski kontekst. Trg bo tako lahko spremljal dinamiko in trend obiskanosti glede vsebinskih kategorij (šport, novice, kultura, dogodki, izobraževanje,  dom in vrt ...), obenem pa bo prav kategorizacija igrala ključno vlogo pri iskanju vsebinsko relevantnih rubrik in spletnih strani. 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji