movember
Aktualno

Movembrski oglasi, ki nas ganejo ali nasmejijo

»Rožnati« oktober je namenjen ozaveščanju o raku na dojkah, sivi november pa velja za mesec ozaveščanja o zdravju moških. Poiskali smo nekaj zanimivih »movembrskih« oglasov.

Bolje preprečiti kot zdraviti, sporoča italijanska blagovna znamka LILT v oglasih, ki jih je zanje zasnovala agencija TBWA Milano.

lilt

Na preventivo opozarja tudi Aljoša Bagola, ki je na svojih družbenih omrežjih objavil spodnjo kreativo in jo pospremil z napisom: Utrnila se mi je ena movembrska, pa sem jo na hitro sestavil. #movember

aljosa

Ganljiv oglas »Oče in sin«, ki so ga zasnovali v nemški agenciji Jung von Matt je še eden v nizu tistih, ki opozarjajo, kako pomembno je samopregledovanje. »Vse preveč sinov namreč umre pred svojimi očeti,« izpostavljajo v oglasu.

Vsi vemo, kaj je dovoljeno nesti na letalo in kaj ne. Avstralski letalski prevoznik Qantas je novembra na seznam prepovedanih predmetov dodal še nekaj posebnih (med drugim na primer peno in čopič za britje).

qantas

Če odrasli moški novembra s ponosom pokažejo svoje brke, so brčice (oziroma njihovo pomanjkanje) v najstniških letih lahko težava. Blagovna znamka Gillette mlade z »odo brkom« spodbuja, naj se zaradi tega ne obremenjujejo preveč.

David misli, da so njegov problem njegovi brki ... Mi mislimo, da se problem (ali več njih) skriva kje drugje.

Imajo brke le moški? Ne nujno. Blagovna znamka britvic Billie je pozvala pogumne ženske, da si tudi one novembra pustijo rasti brčice in s tem podprejo #movember.

billie

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji