Movembrski oglasi, ki nas ganejo ali nasmejijo
»Rožnati« oktober je namenjen ozaveščanju o raku na dojkah, sivi november pa velja za mesec ozaveščanja o zdravju moških. Poiskali smo nekaj zanimivih »movembrskih« oglasov.
Bolje preprečiti kot zdraviti, sporoča italijanska blagovna znamka LILT v oglasih, ki jih je zanje zasnovala agencija TBWA Milano.
Na preventivo opozarja tudi Aljoša Bagola, ki je na svojih družbenih omrežjih objavil spodnjo kreativo in jo pospremil z napisom: Utrnila se mi je ena movembrska, pa sem jo na hitro sestavil. #movember
Ganljiv oglas »Oče in sin«, ki so ga zasnovali v nemški agenciji Jung von Matt je še eden v nizu tistih, ki opozarjajo, kako pomembno je samopregledovanje. »Vse preveč sinov namreč umre pred svojimi očeti,« izpostavljajo v oglasu.
Vsi vemo, kaj je dovoljeno nesti na letalo in kaj ne. Avstralski letalski prevoznik Qantas je novembra na seznam prepovedanih predmetov dodal še nekaj posebnih (med drugim na primer peno in čopič za britje).
Če odrasli moški novembra s ponosom pokažejo svoje brke, so brčice (oziroma njihovo pomanjkanje) v najstniških letih lahko težava. Blagovna znamka Gillette mlade z »odo brkom« spodbuja, naj se zaradi tega ne obremenjujejo preveč.
David misli, da so njegov problem njegovi brki ... Mi mislimo, da se problem (ali več njih) skriva kje drugje.
Imajo brke le moški? Ne nujno. Blagovna znamka britvic Billie je pozvala pogumne ženske, da si tudi one novembra pustijo rasti brčice in s tem podprejo #movember.