Na družbenih omrežjih že pet milijard uporabnikov
Najnovejše globalno letno poročilo o družbenih medijih in digitalnih trendih Digital 2024 razkriva, da je število aktivnih uporabnikov na družbenih omrežjih preseglo mejo pet milijard.
Kreativna agencija We Are Social in podjetje za medijsko inteligenco Meltwater sta izdala poročilo Digital 2024, v katerem so ugotovili, da je lani prišlo do več mejnikov na področju družbenih medijev. Število aktivnih uporabnikov družbenih medijev je namreč preseglo mejo 5 milijard (5,04 milijarde), kar ustreza 62,3 odstotkom svetovnega prebivalstva. Globalno skupno število se je v zadnjem letu povečalo za kar 266 milijonov (5,6-odstotna letna rast).
Skoraj dve uri in pol na dan
Tipičen uporabnik družbenih medijev na svojih izbranih družbenih platformah preživi 2 uri in 23 minut na dan ter uporablja 6 ali 7 platform vsak mesec. TikTok ima najvišji povprečni čas na uporabnika (34 ur na mesec), na drugem mestu je YouTube (28 ur na mesec).
Kar zadeva najljubšo družbeno platformo na svetu, je Instagram prevzel krono od lanskoletnega zmagovalca WhatsAppa. Digital 2024 kaže, da 16,5 odstotka uporabnikov interneta, starih od 16 do 64 let, meni, da je Instagram njihova najbolj priljubljena platforma, s čimer je WhatsApp potisnil na drugo mesto (16,1 odstotka).
Poročilo vključuje tudi podatke o tem, da tipičen uporabnik interneta zdaj preživi 6 ur in 40 minut na spletu vsak dan – kar je 3 minute več na dan več kot leto prej.
Blagovne znamke morajo razumeti odtenke različnih platform
Povečale pa so se tudi naložbe v digitalne oglase – medletno za dobrih 10 odstotkov. Leta 2023 je bilo za digitalno oglaševanje namenjenih okoli 700 milijard evrov. Povečale pa so se tudi naložbe v vplivnostni marketing, in sicer za okoli 17 odstotkov.
Nathan McDonald, soustanovitelj in glavni izvršni direktor pri We Are Social, je komentiral: »Družbeni mediji so še naprej pomemben del našega medsebojnega povezovanja, od ustvarjanja skupnosti do raziskovanja nakupov in vsega vmes. Spodbudno je videti močno rast na več družbenih platformah, od katerih vsaka ponuja nekaj drugega, pa naj bo to Pinterest za nakupovalne ideje ali Facebook za povezovanje s skupnostmi. Za blagovne znamke bo razumevanje odtenkov platforme in kako uporabiti družbene medije za povezovanje z občinstvom na relevantne načine bolj ključnega pomena kot kdaj koli prej.«