PHNX
Aktualno

Na tekmovanju PHNX slavil Ogilvy

Znani so zmagovalci letošnjega tekmovanja PHNX, ki ga organizira francoski oglaševalski portal AdForum. Z dvema velikima nagradama je slavila agencijska mreža Ogilvy.

Nagrade PHNX Awards so prvič predstavili lansko leto, njihov namen pa je bila izpostavitev kreativnosti in odpornosti oglaševalske panoge v času krize. Tema letošnjega tekmovanja je preobrazba, žirija pa je podelila dve veliki nagradi. Prvo je prejelo delo »Drugo življenje« (»Second Life«), ki sta ga agenciji Ogilvy in Geometry z Japonske zasnovali za IBM. Drugo je prejela že dobro znana akcija »Pogum je lep« (»Courage is Beautiful«), ki so ga v Ogilvy Toronto zasnovali za blagovno znamko Dove.

Omenjeni deli sta prejeli tudi zlati nagradi, poleg teh dveh pa so podelili še šest zlatih, in sicer:

  • v kategoriji preobrazba blagovne znamke sta jo prejeli deli »Kupite s svojim časom« (»Buy With Your Time«), ki so ga za IKEO zasnovali v Memac Ogilvy, in #OstaniteDomaZamenjajteMilje (#StayHome Miles Exchange), ki ga je za Thai Airways ustvarila agencija Wunderman Thompson.
  • v kategoriji preobrazba panoge sta bili z zlatom nagrajeni deli #KupiteNazajPetek (#BuyBackFriday), ki ga je za IKEO zasnovala agencija Edelman, in »Ne samo oglas za Cadbury« (»Not Just A Cadbury Ad«), ki so ga za Mondelez India zasnovali v agenciji Ogilvy Mumbai.
  • v kategoriji preobrazba komunikacij pa sta zlato nagrado dobili deli »Donacija dolarjev« (»Donation Dollars«), ki so ga za Royal Australian Mint zasnovali v avstralski podružnici Saatchi & Saatchi, in »Notranji oglasi« (»Indoor Ads«), delo agencije Lowe Mullen Lowe za Lynx/Axe.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji