Na tekmovanju PHNX slavil Ogilvy
Znani so zmagovalci letošnjega tekmovanja PHNX, ki ga organizira francoski oglaševalski portal AdForum. Z dvema velikima nagradama je slavila agencijska mreža Ogilvy.
Nagrade PHNX Awards so prvič predstavili lansko leto, njihov namen pa je bila izpostavitev kreativnosti in odpornosti oglaševalske panoge v času krize. Tema letošnjega tekmovanja je preobrazba, žirija pa je podelila dve veliki nagradi. Prvo je prejelo delo »Drugo življenje« (»Second Life«), ki sta ga agenciji Ogilvy in Geometry z Japonske zasnovali za IBM. Drugo je prejela že dobro znana akcija »Pogum je lep« (»Courage is Beautiful«), ki so ga v Ogilvy Toronto zasnovali za blagovno znamko Dove.
Omenjeni deli sta prejeli tudi zlati nagradi, poleg teh dveh pa so podelili še šest zlatih, in sicer:
- v kategoriji preobrazba blagovne znamke sta jo prejeli deli »Kupite s svojim časom« (»Buy With Your Time«), ki so ga za IKEO zasnovali v Memac Ogilvy, in #OstaniteDomaZamenjajteMilje (#StayHome Miles Exchange), ki ga je za Thai Airways ustvarila agencija Wunderman Thompson.
- v kategoriji preobrazba panoge sta bili z zlatom nagrajeni deli #KupiteNazajPetek (#BuyBackFriday), ki ga je za IKEO zasnovala agencija Edelman, in »Ne samo oglas za Cadbury« (»Not Just A Cadbury Ad«), ki so ga za Mondelez India zasnovali v agenciji Ogilvy Mumbai.
- v kategoriji preobrazba komunikacij pa sta zlato nagrado dobili deli »Donacija dolarjev« (»Donation Dollars«), ki so ga za Royal Australian Mint zasnovali v avstralski podružnici Saatchi & Saatchi, in »Notranji oglasi« (»Indoor Ads«), delo agencije Lowe Mullen Lowe za Lynx/Axe.