z
Aktualno

Na TSmedii zadovoljni z začetnimi odzivi na Spotkast

Spotkast, podkast na spletni stran Siol.net, je od konca novembra, ko so bile objavljene prve enourne oddaje, zbral več kot 30 tisoč predvajanj na najbolj priljubljenih platformah in na Siol.net.

V slabih dveh mesecih so na TSmedii, pod okrilje katere sodi Siol.net, pripravili 18 podkastov z gosti s področij znanosti, kulture, športa in politike. Med gosti so največ pozornosti pritegnili Martin Jezeršek, direktor Jezeršek Gostinstvo, poznavalec razmer na področju prostitucije Žiga Sedevičič, strokovnjak za elektriko Gregor Novak ter šahistka Laura Unuk.

Za MM so v oddelku za odnose z javnostmi TSmedie povedali, da so se produkcije Spotkasta lotili profesionalno in s spoštovanjem do poslušalca oziroma gledalca, zato so bili pri pripravi studia zelo pozorni tudi na snemalno opremo, ki po njihovih besedah omogoča najvišjo kakovost zvočnih posnetkov. »Čeprav je Spotkast zaživel šele konec novembra, je v kratkem času dosegel izjemno dober odziv tako občinstva kot medijske krajine, kar nam daje zagon tudi za nadaljnje delo. Spotkast pripravljajo izkušeni Siolovi novinarji in novinarke, poleg avdiorazličice pa lahko posamezne oddaje spremljamo tudi v videoobliki. Poslušalec oziroma gledalec se lahko tako sam odloči, katera oblika spremljanja vsebine mu je bolj pri srcu in tudi na kateri platformi jo bo spremljal, saj je Spotkast presegel okvirje Siola in je na voljo na vseh najbolj priljubljenih avdioplatformah ter tudi na YouTubu in na Telekomovi platformi Neo,« še razložijo.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji