mm
Aktualno

Na US Open se pije Aperol Spritz

Na odprtem teniškem prvenstvu v ZDA »US Open« obiskovalci pijejo vse bolj priljubljen in fotogeničen italijanski koktajl Aperol Spritz, ki je vse bolj prepoznaven in priljubljen tudi čez lužo.

US Open je v sponzorski portfelj za letošnje teniško prvenstvo dodal pijačo Aperol in tako obiskovalcem ponudil možnost uživanja italijanske oranžne aperitivne pijače na več mestih v parku Flushing Meadows, kjer se odvija večina dogajanja športnega spektakla; tudi v najbolj priljubljenem baru s teraso ob glavnem sprehajališču.

Aperol med luksuznimi znamkami

Kot del partnerstva bo Aperol med 22. avgustom in 10. septembrom izvajal spletne kampanje, kampanje na družbenih omrežjih in ob tem sodeloval bo z vplivneži, zato da bi Američane in obiskovalce dogodka ozaveščal o partnerstvu. Andrea Sengara, vodja trženja Campari America, je dejal: »Ta dogodek je popoln prostor za spodbujanje novih izkušenj med oboževalci tenisa in Aperola kot ikone italijanske kulture pitja. Počaščeni smo.«

Organizatorji spektakla so obnovili dosedanje pogodbe z mrežo bolnišnic Mount Sinai, hišo za luksuzni nakit Tiffany & Co. ter finančnimi podjetji American Express, JPMorgan, Chase in Emirates, zato je Aperol uvrščen in predstavljen med samimi vrhunskimi partnerji dogodka.

Spektakel US Open

Deanne Pownall, direktorica korporativnih partnerstev USTA, je komentirala: »US Open je vsako leto eden od najbolj obiskanih športnih dogodkov na svetu in je spektakularna izkušnja za ljubitelje, ki lahko uživajo v vrhunskem tenisu skupaj z neverjetno kulinarično ponudbo. Vemo, da bodo naši oboževalci sprejeli Aperol in njegovo privlačnost, ki je odlična za naš dogodek.«

m

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji