Na US Open se pije Aperol Spritz
Na odprtem teniškem prvenstvu v ZDA »US Open« obiskovalci pijejo vse bolj priljubljen in fotogeničen italijanski koktajl Aperol Spritz, ki je vse bolj prepoznaven in priljubljen tudi čez lužo.
Kaja Kovič
US Open je v sponzorski portfelj za letošnje teniško prvenstvo dodal pijačo Aperol in tako obiskovalcem ponudil možnost uživanja italijanske oranžne aperitivne pijače na več mestih v parku Flushing Meadows, kjer se odvija večina dogajanja športnega spektakla; tudi v najbolj priljubljenem baru s teraso ob glavnem sprehajališču.
Aperol med luksuznimi znamkami
Kot del partnerstva bo Aperol med 22. avgustom in 10. septembrom izvajal spletne kampanje, kampanje na družbenih omrežjih in ob tem sodeloval bo z vplivneži, zato da bi Američane in obiskovalce dogodka ozaveščal o partnerstvu. Andrea Sengara, vodja trženja Campari America, je dejal: »Ta dogodek je popoln prostor za spodbujanje novih izkušenj med oboževalci tenisa in Aperola kot ikone italijanske kulture pitja. Počaščeni smo.«
Organizatorji spektakla so obnovili dosedanje pogodbe z mrežo bolnišnic Mount Sinai, hišo za luksuzni nakit Tiffany & Co. ter finančnimi podjetji American Express, JPMorgan, Chase in Emirates, zato je Aperol uvrščen in predstavljen med samimi vrhunskimi partnerji dogodka.
Spektakel US Open
Deanne Pownall, direktorica korporativnih partnerstev USTA, je komentirala: »US Open je vsako leto eden od najbolj obiskanih športnih dogodkov na svetu in je spektakularna izkušnja za ljubitelje, ki lahko uživajo v vrhunskem tenisu skupaj z neverjetno kulinarično ponudbo. Vemo, da bodo naši oboževalci sprejeli Aperol in njegovo privlačnost, ki je odlična za naš dogodek.«