Nagrada za odličnost komunikacije ob združitvi Zavarovalnice Generali in Adriatic Slovenice
Mednarodna žirija je na tekmovanju Gold Quill Awards, ki že 40 let prepoznava marketinško odličnost, nagradila odličnost komunikacije ob združitvi Zavarovalnice Generali in Adriatic Slovenice.
V Zavarovalnici Generali so nagrado Gold Quill Merit komentirali: »Ko se združita tesno sodelovanje in izstopajoča komunikacija, ni meja za premagovanje še tako velikih izzivov, kot je največja združitev zavarovalnic na slovenskem trgu.«
Pri izvedbi komunikacije sta zavarovalnici tesno sodelovali z agencijo Pristop in s svetovalko za marketing Ano Putrih. Kampanja je bila zasnovana večfazno in odkrito ter je jasno nagovarjala tako interno kot tudi širšo javnost. »Z neposrednostjo smo utrdili zaupanje strank v duhu vseživljenjskega partnerstva pod okriljem leva. Odslej tudi z zlatim leskom,« dodajajo.
Izvedba tako zahtevnega izziva je bila torej prepoznana tudi s strani komunikacijske stroke. Nagrade Gold Quill Awards namreč že več kot 40 let priznavajo in nagrajujejo odličnost v strateški komunikaciji po vsem svetu. Gold Quill je po svetu znan kot edino tekmovanje, ki časti predanost, inovativnost in strast komunikatorjev v svetovnem merilu. Njihova ikona, zlato pero, je prepoznavna v celotni panogi komunikacij. »Na nagrado smo izjemno ponosni, služila nam bo še za dodaten navdih za nadaljnje pogumne odločitve,« je povedala Svetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi pri Zavarovalnici Generali.