Nagrade Cannes Lions 2021: Dezodorant za invalidne osebe kot najboljša inovacija
Multinacionalka Unilever je v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Wunderman Thompson iz Buenos Airesa razvila prvi dezodorant za invalidne osebe na svetu, ki so ga poimenovali »Degree Inclusive« in je zanj prejela veliko nagrado v skupini inovacij.
Pri njegovem snovanju so izhajali iz dejstva, da se kar 15 odstotkov svetovnega prebivalstva sooča z invalidnostjo, torej kar ena oseba od šestih. Ljudje z invalidnostmi ne morejo preprosto uporabljati marsikaterega izdelka za osebno nego, kar se drugim zdi nekaj povsem samoumevnega. Dezodorant so tako razvili v mislijo na vključevalnost, saj so želeli tudi invalidnim osebam, še posebej slabovidnim in tistim z okvarjenimi zgornjimi okončinami, zagotoviti, da ga lahko uporabljajo brez pomoči drugih. Opremljen je namreč z braillovo pisavo, v nasprotju z drugimi se ga lahko odpre le z eno roko, magnetni pokrovček omogoča lažje odpiranje in zapiranje, zaradi večje premikajoče se kroglice ga je lažje tudi nanašati. Njegovo vsebino se lahko tudi ponovno napolni, s čimer prispeva tudi k manjši uporabi plastike.