bla
Aktualno

Nagrade Cannes Lions 2021: Dezodorant za invalidne osebe kot najboljša inovacija

Multinacionalka Unilever je v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Wunderman Thompson iz Buenos Airesa razvila prvi dezodorant za invalidne osebe na svetu, ki so ga poimenovali »Degree Inclusive« in je zanj prejela veliko nagrado v skupini inovacij.

Pri njegovem snovanju so izhajali iz dejstva, da se kar 15 odstotkov svetovnega prebivalstva sooča z invalidnostjo, torej kar ena oseba od šestih. Ljudje z invalidnostmi ne morejo preprosto uporabljati marsikaterega izdelka za osebno nego, kar se drugim zdi nekaj povsem samoumevnega. Dezodorant so tako razvili v mislijo na vključevalnost, saj so želeli tudi invalidnim osebam, še posebej slabovidnim in tistim z okvarjenimi zgornjimi okončinami, zagotoviti, da ga lahko uporabljajo brez pomoči drugih. Opremljen je namreč z braillovo pisavo, v nasprotju z drugimi se ga lahko odpre le z eno roko, magnetni pokrovček omogoča lažje odpiranje in zapiranje, zaradi večje premikajoče se kroglice ga je lažje tudi nanašati. Njegovo vsebino se lahko tudi ponovno napolni, s čimer prispeva tudi k manjši uporabi plastike.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji