Najboljše oglaševalske akcije leta, drugič
Objavljamo drugi del s seznama najinovativnejših marketinških akcij leta, ki so ga sestavili pri Marketing Weeku.
British Airways: »Windows« (»Okna«)
Oglaševalska akcija je del platforme »A British Original« in s preprostimi, a prepoznavnimi vizualijami letalskih oken in obrazov potnikov poudarja razloge za potovanja. Z akcijo so brez uporabe logotipa ali slogana pritegnili zelo veliko pozornost, kar dokazuje moč blagovne znamke British Airways. Obenem je letalska družba predstavila največjo televizijsko oglaševalsko akcijo od leta 2019 in izboljšala storitve in infrastrukturo. Rezultat je neverjeten – 15-odstotno povečanje dobička v tretjem četrtletju 2024.
Elf Beauty: »So Many Dicks«
Elf Beauty je s provokativno oglaševalsko akcijo osvetlil nizko zastopanost žensk in s tem premajhno raznolikost skupin v upravnih odborih. Kampanja je prinesla 20-odstotno rast prepoznavnosti blagovne znamke in rekordno število interakcij na družbenih omrežjih. Elfov vztrajni poudarek raznolikosti in vključevanju utrjuje njihov ugled kot zelo napredne blagovne znamke.
Workbooks: »The No BS CRM«
B2B-podjetje Workbooks je za promocijo svoje platforme »CRM brez nepotrebne navlake« uporabilo veliko mero humora. Akcijo so pri Marketing Weeku označili za drzno, saj so poudarili dejstva, zakaj so uporabniki nezadovoljni s konkurenco. Rezultati kažejo povečano zanimanje za demopredstavitve, kar potrjuje uspeh strategije.
John Lewis: »The Gifting Hour« (»Ura obdarovanja«)
Po ukinitvi njihovega poznanega slogana »Never Knowingly Undersold« (»Nikoli zavestno podcenjeno«) so se pri trgovcu John Lewis letos odločili oživiti svojo 99-letno obljubo o ugodnih cenah. Podprt z največjo marketinško naložbo v zgodovini podjetja je prenovljeni slogan povečal spletne obiske, zvestobo strank in izboljšal zaznavanje vrednosti, kar je prispevalo k višjim dobičkom.
Mastercard: »Room for Everyone« (»Prostor za vsakogar«)
Mastercard z oglaševalsko akcijo razširil podporo ukrajinskim beguncem na Poljskem, kar je povečalo pozitivno zaznavanje znamke za dobrih 10 odstotkov. Kampanja služi kot navdih za družbeno odgovorne pobude v B2B-marketingu, kar potrjujejo tudi številne nagrade, med drugim kanski levi.