z
Aktualno

Najboljše oglaševalske akcije leta, drugič

Objavljamo drugi del s seznama najinovativnejših marketinških akcij leta, ki so ga sestavili pri Marketing Weeku.

British Airways: »Windows« (»Okna«)

Oglaševalska akcija je del platforme »A British Original« in s preprostimi, a prepoznavnimi vizualijami letalskih oken in obrazov potnikov poudarja razloge za potovanja. Z akcijo so brez uporabe logotipa ali slogana pritegnili zelo veliko pozornost, kar dokazuje moč blagovne znamke British Airways. Obenem je letalska družba predstavila največjo televizijsko oglaševalsko akcijo od leta 2019 in izboljšala storitve in infrastrukturo. Rezultat je neverjeten – 15-odstotno povečanje dobička v tretjem četrtletju 2024.

z

Elf Beauty: »So Many Dicks«

Elf Beauty je s provokativno oglaševalsko akcijo osvetlil nizko zastopanost žensk in s tem premajhno raznolikost skupin v upravnih odborih. Kampanja je prinesla 20-odstotno rast prepoznavnosti blagovne znamke in rekordno število interakcij na družbenih omrežjih. Elfov vztrajni poudarek raznolikosti in vključevanju utrjuje njihov ugled kot zelo napredne blagovne znamke.

Workbooks: »The No BS CRM«

B2B-podjetje Workbooks je za promocijo svoje platforme »CRM brez nepotrebne navlake« uporabilo veliko mero humora. Akcijo so pri Marketing Weeku označili za drzno, saj so poudarili dejstva, zakaj so uporabniki nezadovoljni s konkurenco. Rezultati kažejo povečano zanimanje za demopredstavitve, kar potrjuje uspeh strategije.

John Lewis: »The Gifting Hour« (»Ura obdarovanja«)

Po ukinitvi njihovega poznanega slogana »Never Knowingly Undersold« (»Nikoli zavestno podcenjeno«) so se pri trgovcu John Lewis letos odločili oživiti svojo 99-letno obljubo o ugodnih cenah. Podprt z največjo marketinško naložbo v zgodovini podjetja je prenovljeni slogan povečal spletne obiske, zvestobo strank in izboljšal zaznavanje vrednosti, kar je prispevalo k višjim dobičkom.

Mastercard: »Room for Everyone« (»Prostor za vsakogar«)

Mastercard z oglaševalsko akcijo razširil podporo ukrajinskim beguncem na Poljskem, kar je povečalo pozitivno zaznavanje znamke za dobrih 10 odstotkov. Kampanja služi kot navdih za družbeno odgovorne pobude v B2B-marketingu, kar potrjujejo tudi številne nagrade, med drugim kanski levi.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji