Najboljši poslovni dogodki Nove Evrope
Zmagovalci tretjega tekmovanja Conventa Best Event Awards, ki je potekalo pod okriljem konference Conventa Crossover v Ljubljani, so agencija New Moment, Slovenska turistična organizacija, Hrvaška turistična organizacija in agencija AIM Group.
V kategoriji medorganizacijskih dogodkov (B2B) je slavila Slovenska turistična organizacija s serijo digitalnih dogodkov »Poslovni zmenek« (»Business Date«) v okviru katerega so z »zmenki« ena na ena združili poslovne sestanke med tujimi turističnimi organizacijami in agenti ter predstavniki domače turistične panoge. STO si je s projektom priborila tudi veliko nagrado Conventa.
V kategoriji dogodkov za interno javnost (B2I) so slavili agencija New Moment Ljubljana ter zagrebška in ljubljanska pisarna družbe Phillip Morris z dogodkom »Narazen skupaj«. Izziv in ključni cilji so bili ustvariti dogodek, na katerem je lahko skupaj 165 ljudi, pa čeprav so fizično narazen. Vsak dober tim si namreč zasluži dober team building. In vsako, še tako nenavadno leto, si zasluži novoletno praznovanje. Namesto A P A R T TOGETHER so v agenciji zasnovali A PART TOGETHER. Kreativno in inspirativno timsko potovanje na digitalni platformi, z analognimi elementi. Kombinacija obeh svetov je bila nepozabno doživetje, polno zabave, interakcije in sporščenih aktivacij. Dogodek je trajal skoraj ves mesec in dosegel vrhunec s tridnevno konferenco v živo na MS Teams, ki je povezala 165 udeležencev ter ustvarila občutek, da so kljub vsemu lahko skupaj zaplesali, praznovali in pozdravili novo leto. »To je bil najslabši dogodek, kar smo ga naredili za naročnika. A najboljše, kar lahko dočaramo udeležencem online,« je povedal Luka Kobale, kreativni direktor v agenciji New Moment.
V kategoriji dogodkov za končne potrošnike (B2C) je zmagala italijanska agencija AIM Group International Creative Pro z organizacijo digitalnega dogodka »Hiša FIMP« za Italijansko združenje pediatrov (FIMP). Dogodku je žirija podarila nagrado za kreativnost.
Dogodek Zagreb Digital Nomad Week, ki ga je za Hrvaško turistično organizacijo organiziral Saltwater Nomads (medijski partner portala Total Croatia News) je bil nagrajen v kategoriji organizacije dogodkov za končne in medorganizacijske potrošnike (B2C in B2B). Projekt je prejel tudi nagrado za trajnost.
Sodelovanje istega naročnika in organizatorja, le da so ga izvedli v Dubrovniku in v celoti v živo, je prejel nagrado občinstva.