bla
Aktualno

Najkreativnejši v letu 2022 po izboru WARC

Analitični portal WARC je objavil lestvico stotih najkreativnejših tržnokomunikacijskih akcij, podjetij in agencij za leto 2022, ki jih odlikujejo odličnost, kreativnost in seveda učinkovitost. Na seznamu tokrat najdemo kar nekaj novosti.

Domiselno, prodorno in učinkovito

Najkreativnejša tržnokomunikacijska akcija leta 2021 je »Zgodbe iz maternice« (#wombstories), ki jo je za blagovno znamko Bodyform/Libresse/Libra ustvarila agencija AMV BBDO London. Akcija znamke za žensko (intimno) higieno podira tabuje o ženski lepoti in krepi žensko samopodobo. Drugo mesto lestvice zaseda akcija »Resnično ime« (»True Name«), ki so jo za Mastercard zasnovali v agenciji McCann New York in izkazuje visoko podporo skupnosti LGTBQIA+ v ZDA. Mastercard namreč po novem omogoča, da si ljudje sami izberejo ime, ki si ga vgravirajo na bančno kartico.

Agencije z domišljijo brez meja

Najkreativnejša agencija leta je Publicis Milano, ki je poskrbela za številne izjemne akcije, ki so lani požele veliko pozornosti in nagrad, od tega dve za modno znamko Diesel, eno za Heineken in eno za italijansko podjetje Barilla. Milanskemu Publicisu tik za petami sledi zgoraj omenjena agencija AMV BBDO London (poleg #wombstories je po svetu odmevala tudi njena akcija za britansko dobrodelno organizacijo Macmillan Cancer Support). Na tretjem mestu je agencija Africa iz brazilskega São Paula.

Burger King še vedno na vrhu

Veriga hitre prehrane Burger King je že četrto leto zapored najkreativnejša blagovna znamka. Med stotimi najkreativnejšimi akcijami za različne trge (Mehika, Španija, Velika Britanija in ZDA) je kar šest Burger Kingovih. Na drugem mestu lestvice najkreativnejših znamk je Bodyform/Libresse/Libra, sledi ji Mastercard. Ta je lani poskrbel tudi za enega od največjih skokov leta, in sicer s 25. na 3. mesto.

Najkreativnejše države

V ZDA se na področju marketinga in kampanj iskri največ domišljije. Sledi jim Velika Britanija, na tretjem mestu pa najdemo Francijo.

Mreženje z domišljijo

WARC je za najbolj kreativen holding razglasil Omnicom Group, ki je tokrat prehitel WPP, najkreativnejša mednarodna mreža pa je zopet postala Ogilvy, saj so se kar štiri njihove agencije znašle na lestvici 50-ih najboljših agencij. Mreži Ogilvy sledi Publicis Worldwide, na tretjem mestu pa najdemo DDB Worldwide. Obe mreži imata agenciji tudi v Sloveniji.

Največ domišljije ima ... pivo!

Belgijski pivski koncern AB InBev, ki ima v lasti približno 630 znamk piva iz več kot 150-ih držav, se je skozi leta počasi prebijal v ospredje in letos postal oglaševalec leta. Tako mu je uspelo prehiteti Restaurant Brands International (pod okrilje katerega sodi tudi Burger King) in Unilever.

 

Lestvice temeljijo na seštevkih uvrstitev na mednarodnih in regijskih tekmovanjih v kreativnosti v minulem letu ter lastni metodologiji, ki so jo razvili v svetovalnem odboru WARC Rankings.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji