Waitrose
Aktualno

Najpomembnejša je hrana!

Med prazničnimi oglasi tokrat izpostavljamo oglas za britansko blagovnico Waitrose, kjer pravijo, da je za božič najpomembnejša dobra hrana. Dobite jo seveda na njihovih policah.

Letos so si zaželeli svoje kupce predvsem razvedriti in nasmejati, zato so se odločili, da bo v oglasu nastopil znani britanski komik Graham Norton. Oglas so zasnovali v agenciji Saatchi & Saatchi, gre pa za prvega v okviru njihovega sodelovanja (do zdaj so sodelovali z Adam&EveDDB). Nathan Ansell, direktor za odnose s kupci v Waitroseu, pravi, da so se osredotočili na iskanje načinov, kako narediti blagovno znamko bolj dostopno. »V Waitroseu želimo, da bi kupci prihajali v trgovino pogosteje in ne samo po nakupe ob posebnih priložnostih. Da bi to dosegli, smo želeli s pomočjo agencije Saatchi & Saatchi blagovni znamki dodati 'drugačno dimenzijo'. Waitrose ima močne prednosti v kakovosti, etiki in trajnosti, ki jih zagotovo želimo obdržati, vendar želimo v blagovno znamko vnesti tudi malo več humorja, biti nekoliko bolj nepričakovani in sodobni,« je povedal.

Kampanjo so naslovili »Dobre stvari« (»Good stuff«), prikazuje pa trenutke, ko dobra hrana izboljša še tako nerodne trenutke na božični zabavi.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji