Najpomembnejši trendi na področju podkastov
Ob vse večji priljubljenosti tega medija se blagovnim znamkam odpirajo nove priložnosti za krepitev ugleda, osvajanje novega občinstva in povečanje prodaje.
Priljubljenost in poslušanost podkastov močno rasteta, na svetovni ravni beležijo kar 69-odstotno povečanje števila edinstvenih poslušalcev in 61-odstotni poskok v prenosih vsebine. Oboževalci so nad tem formatom očarani in to pomeni velike priložnosti za blagovne znamke. V raziskavi podjetja SXM Media »Poročilo o trendih podkastov 2023: Kdo je kdo?« zapišejo, da je občinstvo zelo angažirano in da se število poslušalcev množi. V raziskavi so sicer opredelili 15 različnih osebnosti poslušalcev v petih žanrih vsebine. Nanizali so podrobne opisi, kdo so, zakaj poslušajo podkaste in kako delati z njimi. V posebnem segmentu raziskave so se osredotočili tudi na priložnosti za blagovne znamke, ki jih ponuja vsak žanr.
Vpogledi vključujejo nekaj zanimivih trendov, in sicer:
- Komični podkasti so več kot le smeh: skoraj vsi (94 odstotkov) poslušalci zabavnih podkastov se po slišanem oglasu aktivirajo oziroma ukrepajo.
- Varnost in ustaljenost sta za blagovno znamko zločin: poslušalci podkastov se hitro in učinkovito odzivajo na oglase, ki so zanimivi, ostri in všečni.
- Tematiki življenjski slog in razvedrilo spodbujata zvestobo: vsak tretji poslušalec teh dveh zvrsti se potrudi in podpira blagovno znamko, ki jo sponzorira njihov najljubši podkast ali pa jo med govorom omeni voditelj podkasta.