mmm
Aktualno

Najpomembnejši trendi na področju podkastov

Ob vse večji priljubljenosti tega medija se blagovnim znamkam odpirajo nove priložnosti za krepitev ugleda, osvajanje novega občinstva in povečanje prodaje.

Priljubljenost in poslušanost podkastov močno rasteta, na svetovni ravni beležijo kar 69-odstotno povečanje števila edinstvenih poslušalcev in 61-odstotni poskok v prenosih vsebine. Oboževalci so nad tem formatom očarani in to pomeni velike priložnosti za blagovne znamke. V raziskavi podjetja SXM Media »Poročilo o trendih podkastov 2023: Kdo je kdo?« zapišejo, da je občinstvo zelo angažirano in da se število poslušalcev množi. V raziskavi so sicer opredelili 15 različnih osebnosti poslušalcev v petih žanrih vsebine. Nanizali so podrobne opisi, kdo so, zakaj poslušajo podkaste in kako delati z njimi. V posebnem segmentu raziskave so se osredotočili tudi na priložnosti za blagovne znamke, ki jih ponuja vsak žanr.

Vpogledi vključujejo nekaj zanimivih trendov, in sicer:

  • Komični podkasti so več kot le smeh: skoraj vsi (94 odstotkov) poslušalci zabavnih podkastov se po slišanem oglasu aktivirajo oziroma ukrepajo.
  • Varnost in ustaljenost sta za blagovno znamko zločin: poslušalci podkastov se hitro in učinkovito odzivajo na oglase, ki so zanimivi, ostri in všečni.
  • Tematiki življenjski slog in razvedrilo spodbujata zvestobo: vsak tretji poslušalec teh dveh zvrsti se potrudi in podpira blagovno znamko, ki jo sponzorira njihov najljubši podkast ali pa jo med govorom omeni voditelj podkasta.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji