pepsi
Aktualno

Največkrat nagrajeni oglasi so Pepsijevi

Francoski oglaševalski portal AdForum je objavil svoje najnovejše poročilo: lestvico največkrat nagrajenih oglasov na svetu. Veliki zmagovalec so tiskani oglasi »Boljši s Pepsijem« (»Better With Pepsi«) agencije Alma iz Miamija.

Poročilo, ki ga objavljajo že šesto leto, je letos nastalo v sodelovanju z raziskovalno hišo Kantar. Zajema devet kategorij, in sicer avtomobilizem, zabava in prosti čas, finance, hrana in pijača, zdravje in lepota, luksuz, trgovina na drobno, tehnologija ter transport in turizem. Sestavijo jo iz rezultatov najpomembnejših podelitev oglaševalskih nagrad z vsega sveta.

V digitalni dobi je zmagala tiskana oglaševalska akcija

Ena od glavnih ugotovitev poročila je, da so oglaševalske akcije v tiskanih medijih tudi v digitalni dobi lahko zelo učinkovite. Oglase za Pepsi, ki svoj vizualni pridih dolgujejo spretnostim umetnika origamija, je Alvar Suñol, sopredsednik in glavni kreativni direktor v agenciji Alma, opisal kot primer lepote, ki živi v tiskanem mediju. »Na tem primeru lahko vidimo, kako je oglaševanje v svojih najpreprostejših oblikah še vedno nepozaben medij za pripovedovanje zgodb. Kot ideja, ki jo vodijo pronicljiva kulturna napetost, podrobnosti in pristna obrt, so oglasi 'Boljši s Pepsijem' pravi opomnik, zakaj smo se mnogi od nas, vključno z mano, sploh zaljubili v oglaševanje,« pravi.

Kdo pa so zmagovalci posameznih kategorij?

Avtomobilizem: »Trden turban« (»Tough turban«); oglaševalec: Pfaff Harley-Davidson, agencija: Zulu Alpha Kilo

Finance: »Ena hiša, ki jih lahko reši veliko« (»One House To Save Many«); oglaševalec: Suncorp, agencija: Leo Burnett

Hrana in pijača: »Boljši s Pepsijem« (»Better With Pepsi«); oglaševalec: Pepsi, agencija: Alma

pepsi

Zabava in prosti čas: »Super. Human. Tokyo 2020«; oglaševalec: Channel 4, agencija: 4Creative

Zdravje in lepota: »Degree Inclusive«; oglaševalec: Rexona, agencija: Wunderman Thompson

Luksuz: »Odprti prostori« (»Open Spaces«); oglaševalec: Burberry, agencija: Riff Raff Films

Trgovina na drobno: »Izpit iz kruha« (»The Bread Exam«); oglaševalec: Spinneys, agencija: McCann Paris

Tehnologija: »Pajek in okno« (»The Spider and the Window«); oglaševalec: Samsung, agencija: Leo Burnett

Transport in turizem: »Dunaj se je razgalil na OnlyFans« (»Vienna strips on OnlyFans«); oglaševalec: Dunajska turistična zbornica, agencija: Jung von Matt / Donau

Celotno poročilo si lahko ogledate tu.

Intervju

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Petra Krulc
23. 10. 2024

Sogovornica nam je v intervjuju razkrila, kako gleda na svoje pretekle izzive, kaj jo je…

Najbolj učinkovite in kreativno presežne ideje namreč vedno temeljijo na izjemni strategiji, v tem duhu pa skušam usmerjati tudi Futurin podmladek.

Naši avtorji