Naložbe v vplivnostni marketing bodo v 4 letih dosegle rekordnih 45 milijard evrov
Raziskave kažejo, da nekateri ljudje počasi izgubljajo zaupanje v vplivneže, za blagovne znamke in podjetja pa je vplivnostni marketing še vedno vroč trend, v katerega veliko vlagajo.
Po podatkih, ki jih je predstavil OnlyAccounts.io, bodo naložbe v vplivnostni marketing na svetovni ravni do konca leta 2023 dosegle več kot 28 milijard evrov, kar je 17 odstotkov več kot lani. Predvidevajo, da bo ta številka večja za 55 odstotkov in bo leta 2027 dosegla skoraj 45 milijard evrov.
Vsako leto štiri milijarde evrov več
Na področju digitalnega marketinga so postali vplivneži v zadnjih petih letih prva izbira za oglaševalce, kaže raziskava Statista. Blagovne znamke v njih vidijo zanimivo platformo, preko katere lahko čez noč dosežejo milijone potencialnih kupcev. Ne gre pa le za potencial, temveč tudi za povečano prodajo in zaupanje strank, zato bodo vložki v prihodnje še višji.
Glede na raziskavo Trustpilot pa se uporabniki družbenih medijev z njimi ne bi strinjali. Dve tretjini potrošnikov v ZDA in Veliki Britaniji je stopnjo zaupanja v slavne vplivneže ocenilo kot nizko.
Premik iz ZDA in Velike Britanje na Kitajsko
Težišče vplivnostnega marketinga se sicer z Zahoda premika na Vzhod. Več kot polovica naložb bo leta 2027 namreč prišla s Kitajske, največjega svetovnega oglaševalskega trga za vplivneže. Ameriški trg bo ostal močan, na drugem mestu, a britanski trg bo postal precej šibkejši, čeprav bo Velika Britanija še naprej ostala v špici vplivnostnega marketinga, in sicer na tretjem mestu.