z
Aktualno

Naložbe v vplivnostni marketing bodo v 4 letih dosegle rekordnih 45 milijard evrov

Raziskave kažejo, da nekateri ljudje počasi izgubljajo zaupanje v vplivneže, za blagovne znamke in podjetja pa je vplivnostni marketing še vedno vroč trend, v katerega veliko vlagajo.

Po podatkih, ki jih je predstavil OnlyAccounts.io, bodo naložbe v vplivnostni marketing na svetovni ravni do konca leta 2023 dosegle več kot 28 milijard evrov, kar je 17 odstotkov več kot lani. Predvidevajo, da bo ta številka večja za 55 odstotkov in bo leta 2027 dosegla skoraj 45 milijard evrov.

Vsako leto štiri milijarde evrov več

Na področju digitalnega marketinga so postali vplivneži v zadnjih petih letih prva izbira za oglaševalce, kaže raziskava Statista. Blagovne znamke v njih vidijo zanimivo platformo, preko katere lahko čez noč dosežejo milijone potencialnih kupcev. Ne gre pa le za potencial, temveč tudi za povečano prodajo in zaupanje strank, zato bodo vložki v prihodnje še višji.

Glede na raziskavo Trustpilot pa se uporabniki družbenih medijev z njimi ne bi strinjali. Dve tretjini potrošnikov v ZDA in Veliki Britaniji je stopnjo zaupanja v slavne vplivneže ocenilo kot nizko.

Premik iz ZDA in Velike Britanje na Kitajsko

Težišče vplivnostnega marketinga se sicer z Zahoda premika na Vzhod. Več kot polovica naložb bo leta 2027 namreč prišla s Kitajske, največjega svetovnega oglaševalskega trga za vplivneže. Ameriški trg bo ostal močan, na drugem mestu, a britanski trg bo postal precej šibkejši, čeprav bo Velika Britanija še naprej ostala v špici vplivnostnega marketinga, in sicer na tretjem mestu.

 

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji