Napovedi Wunderman Thompson: Leto 2023 prinaša »ekonomijo veselja«
Agencija Wunderman Thompson je kot vsako leto tudi tokrat opisala stotino trendov, ki bodo zaznamovali oglaševalsko industrijo v letu 2023. Že poznate koncept »joyconomy«?
Kaja Kovič
»Leto, ki je pred nami, bo ljudi oborožilo z upanjem, veseljem in srečo, pa čeprav sredi nenehne negotovosti časa,« zapišejo v letnem poročilu The Future 100. To ponuja povzetek najbolj vročih trendov, ki jih je treba spremljati v prihodnjem letu, v katerem bodo potrošniki kljub trajajoči gospodarski in okoljski krizi vedno izbrali veselje.
Upoštevajte želje po veselju
Vzpon trendov, kot so ekspresionizem, dobro počutje in igrivost, so v agenciji poimenovali »joyconomy« (kar bi lahko prevedli kot ekonomija veselja). Ta nakazuje priložnosti za blagovne znamke, ki upoštevajo želje potrošnikov po navdihu in optimizmu – ljudje so namreč odločeni pokazati odpornost proti nenehnim stiskam, inovativnost in veselje.
Emma Chiu, globalna direktorica Wunderman Thompson Intelligence, je dejala: »Težijo nas mračni in kaotični obeti o nestabilnem gospodarstvu in politiki ter slabi okoljski sliki, a tu obstajajo neskončne priložnosti za blagovne znamke. Potrošniki imajo močno potrebo po dvigu razpoloženja in igrivosti.«
Kakšne poudarke vsebuje »ekonomija veselja«?
Podjetja naj po konceptu »ekonomije vesela« v strategijo vključijo naslednje vidike:
- Kultura oz. domorodne inovacije: skupanost naj skupaj oblikuje regenerativne pristope k upravljanju okolja.
- Tehnologija, metavesolje: podjetja naj preoblikujejo svoja digitalna okolja, da bodo postala bolj dostopna javnosti.
- Potovanja in gostinstvo: naraščajoče temperature bodo popotnike spodbudile k iskanju hladnejših destinacij.
- Več raznolikih ustvarjalcev v oglaševanju: v ospredje prihaja pristnost, podjetja naj v oglaševanje vključijo marginalizirane ustvarjalne talente.
- Lepotna industija: blagovne znamke s področja lepote naj potrošnike spomnijo na pozabljene tradicionalne sestavine kozmetike in podobnih izdelkov.
- Dobrodelnost: podjetja bodo morala vračati družbi; preko prodaje lahko pomagajo ranljivim skupinam.
- Ne pozabite na digitalne nomade: prihajajoče generacije se odpravljajo na morje, a ne le na počitnice, na obmorskih destinacijah bodo tudi delali, v ospredje prihaja fleksibilno delo. Kaj jim lahko ponudite?
Poročilo The Future 100 ustvarjajo v poslovni enoti Wunderman Thompson Intelligence, v kateri so vodilni analitiki, pri raziskovanju pa so si pomagali z ekskluzivnimi intervjuji strokovne javnosti in vodilnih kadrov v industriji.