jkl
Aktualno

Napovedi Wunderman Thompson: Leto 2023 prinaša »ekonomijo veselja«

Agencija Wunderman Thompson je kot vsako leto tudi tokrat opisala stotino trendov, ki bodo zaznamovali oglaševalsko industrijo v letu 2023. Že poznate koncept »joyconomy«?

»Leto, ki je pred nami, bo ljudi oborožilo z upanjem, veseljem in srečo, pa čeprav sredi nenehne negotovosti časa,« zapišejo v letnem poročilu The Future 100. To ponuja povzetek najbolj vročih trendov, ki jih je treba spremljati v prihodnjem letu, v katerem bodo potrošniki kljub trajajoči gospodarski in okoljski krizi vedno izbrali veselje.

Upoštevajte želje po veselju

Vzpon trendov, kot so ekspresionizem, dobro počutje in igrivost, so v agenciji poimenovali »joyconomy« (kar bi lahko prevedli kot ekonomija veselja). Ta nakazuje priložnosti za blagovne znamke, ki upoštevajo želje potrošnikov po navdihu in optimizmu – ljudje so namreč odločeni pokazati odpornost proti nenehnim stiskam, inovativnost in veselje.

Emma Chiu, globalna direktorica Wunderman Thompson Intelligence, je dejala: »Težijo nas mračni in kaotični obeti o nestabilnem gospodarstvu in politiki ter slabi okoljski sliki, a tu obstajajo neskončne priložnosti za blagovne znamke. Potrošniki imajo močno potrebo po dvigu razpoloženja in igrivosti.«

Kakšne poudarke vsebuje »ekonomija veselja«?

Podjetja naj po konceptu »ekonomije vesela« v strategijo vključijo naslednje vidike:

  1. Kultura oz. domorodne inovacije: skupanost naj skupaj oblikuje regenerativne pristope k upravljanju okolja.
  2. Tehnologija, metavesolje: podjetja naj preoblikujejo svoja digitalna okolja, da bodo postala bolj dostopna javnosti.
  3. Potovanja in gostinstvo: naraščajoče temperature bodo popotnike spodbudile k iskanju hladnejših destinacij.
  4. Več raznolikih ustvarjalcev v oglaševanju: v ospredje prihaja pristnost, podjetja naj v oglaševanje vključijo marginalizirane ustvarjalne talente.
  5. Lepotna industija: blagovne znamke s področja lepote naj potrošnike spomnijo na pozabljene tradicionalne sestavine kozmetike in podobnih izdelkov.
  6. Dobrodelnost: podjetja bodo morala vračati družbi; preko prodaje lahko pomagajo ranljivim skupinam.
  7. Ne pozabite na digitalne nomade: prihajajoče generacije se odpravljajo na morje, a ne le na počitnice, na obmorskih destinacijah bodo tudi delali, v ospredje prihaja fleksibilno delo. Kaj jim lahko ponudite?

čp

Poročilo The Future 100 ustvarjajo v poslovni enoti Wunderman Thompson Intelligence, v kateri so vodilni analitiki, pri raziskovanju pa so si pomagali z ekskluzivnimi intervjuji strokovne javnosti in vodilnih kadrov v industriji.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji