Nasvet za komunikatorje: Delajte, kar govorite, in govorite, kar delate
Eden od največjih izzivov na področju komuniciranja nista samo izbor pravih besed in zavzeta komunikacijska drža, temveč tudi slaba praksa, da posamezniki, podjetja in organizacije ne počnejo tega, kar govorijo, in obratno.
Danes so odnosi z javnostmi v podjetjih nepogrešljiv element vsake uspešne strategije. Dobro načrtovano in izvedeno komuniciranje, bodisi strateško, krizno, digitalno ali interno, močno vpliva na poslovanje podjetij.
Strateško komuniciranje omogoča podjetjem, da krepijo ugled, vzpostavijo svoj položaj na trgu in skrbijo za trajne odnose s potrošniki, investitorji in partnerji. Kako pomemben je ugled podjetja, ugotovimo, ko se ta izgubi. Zato je pomembno, da delujemo preventivno. Krizno komuniciranje omogoča hitro in učinkovito obvladovanje nepričakovanih situacij, z namenom ohranjanja zaupanja potrošnikov in deležnikov v težkih časih. Interno komuniciranje ni nič manj pomembno. Glavne razlike med podjetji, ki imajo urejeno komuniciranje v podjetju, in tistimi, ki ga nimajo? Z dobrim internim komuniciranjem so zaposleni odlično seznanjeni s tem, kaj v podjetju pravzaprav počnejo, torej so bolj angažirani, produktivni in vključeni. Kar se pozna pri nižjih stroških, višji storilnosti, boljši inovativnosti, večji pripadnosti in ne nazadnje dolgoročnem uspehu podjetja.
Uspešno komuniciranje je vsakodnevni izziv vseh, zato je znanje smiselno osveževati in nadgrajevati. Lapsusov v komuniciranju in odnosih z javnostmi je že dovolj.
Na Dnevu PR – Dnevu odnosov z javnostmi – bomo v enem dnevu in na enem mestu združili aktualne dogodke, najnovejše trende in relevantne probleme, s katerimi se komunikatorji dnevno srečujete, ter podali rešitve domačih in tujih predavateljev, od katerih se lahko marsikaj naučite. Obvezna udeležba za vse, ki se ukvarjate s komuniciranjem! Prijavite se tukaj.