pm
Aktualno

Ne čakajte na jesen

V agenciji PM, poslovni mediji so za poslovne partnerje pripravili dogodek Ne čakaj jeseni, na katerem so razmišljali o tem, kako pravočasno in učinkovito pripraviti marketing in prodajo v podjetjih na gospodarsko krizo in poslovne izzive, ki prihajajo.

V Beli knjigi z desetimi taktikami so predstavili ključne menedžerske, tehnološko-komunikacijske in marketinško-prodajne taktike, s katerimi se podjetja lahko pravočasno in ustrezno pripravijo ter opremijo za negotovo obdobje, ki prihaja zaradi mednarodne politične in gospodarske krize.

Mitja Jereb, strateški direktor naročnikov v agenciji, je pripravil tudi predavanje z naslovom »Kako pripravite marketing in prodajo na obdobje zaostrenih razmer in manjšega povpraševanja?«. Svetoval je uporabo treh vrst taktik – povezanih z drugačno komunikacijo, s prilagoditvami prodaje in odpiranjem priložnosti ter z internimi procesi in opolnomočenjem ekipe za delo v drugačnih razmerah.

V prvi skupini taktik je izpostavil pomen dobre spletne predstavitve, ki naj resnično izstopa, saj je to najbolj pomembna flagship izložba vsakega podjetja. Velika prednost in korak k večji kredibilnosti je po njegovem mnenju tudi vzpostavitev lastnega (digitalnega) medija, podjetjem pa je svetoval tudi izvedbo dogodka, o katerem se bo še dolgo govorilo.

V drugi skupini taktik je opozoril na to, kako pomembni so digitalni prodajni kanali, pri čemer ne gre samo za spletno trgovino, ampak je del tega tudi širša uporabniška izkušnja, ki da uporabnikom vtis o vaši storitvi. »Zavedati se moramo tudi tega, da se največji tehnološki in prodajni preboji zgodijo v času krize, ki jo lahko izkoristite kot priložnost za repozicioniranje. Tudi težave, na primer zamude v dobavnih verigah, lahko obrnete v svoj prid, saj nikoli ne vemo, kjer se skriva priložnost za up-sell,« je povedal Mitja Jereb.

V tretji skupini taktik je svetoval vzpostavitev uporabnega dashboarda za hitro in pametno odločanje ter naložbo v digitalne kompetence in orodja, ki so po njegovem mnenju najboljša naložba v ekipo. »Za hiter napredek so pomembni majhni premiki in predvsem digitalno povezovanje – to, da digitalno povežete oddelke in procese, je najboljša priprava na krizo,« je še poudaril.

jesen

Igor Savič, direktor agencije PM, poslovni mediji, pa je dejal, da krizno obdobje, ki nas čaka, ni več vprašanje in da bi se morali v vsakem podjetju že zdaj vprašati, kaj lahko in kaj moramo storiti, da izboljšamo svoje možnosti v obdobju, ki prihaja. »Vsem nam je jasno, da bo veliko stvari, na katere ne bomo mogli vplivati, saj ne bodo odvisne od nas. Vplivamo pa lahko na svoje ravnanje in na ravnanje svojih ekip. In to je izhodišče naše Bele knjige,« pravi.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji