proglasi
Aktualno

Ne glejmo proč!

Marčevski Proglasi v tedniku Mladina so bili osredotočeni na temo polarizacije in konformizma.

V Mladini pravijo, da je bila tema mišljena kot »kritika tistim, ki mencajo, molčijo, gledajo proč, požirajo svoj ponos ali se zgolj počutijo nemočne, medtem ko aktualna politika družbeni ustroj, kot ga poznamo, sesuva do temeljev brez jasne ali splošno sprejete agende«. Avtorji izbranih kreativnih rešitev pojasnjujejo, kakšni uvidi so jih vodili do njih.

proglas pristop

»Je prav, da počistimo z vsem, kar diši po ruskem? S tem primerom cancel kulture smo izpostavili skrajnosti, do katerih smo ljudje pripravljeni iti, ko nas prevzame čredni nagon. In kako radi gledamo stran, da se nas ne bi prijele neželene nalepke.«

Tit Lončar, Pristop

proglas 101

»Ko se človek popolnoma podredi družbenim normam zavoljo osebnega udobja, pravimo, da se usloči. Želeli smo opozoriti na trenutno stanje v družbi, ko smo na vsakem koraku priča prodajanju vrednot v imenu udobja. Vrednote prodajajo korporacije, politika, znamke ... vrednote prodajajo vsi. Ker gre za precej duhamorno dejstvo, smo vanj namenoma dregnili s humorjem, da se gledalec nasmeji in preko tega obdrži nekaj upanja za izboljšanje trenutnega stanja, ki se začne pri njem samem.«

Sara Grmek, mlajša tekstopiska v Agenciji 101

proglas av

»Navdihnila nas je vojna, ki divja v neposredni bližini, mi pa jo zgolj udobno opazujemo. Posledica konformizma je popolna pasivnost, zaradi katere krivice in nasilje, ki se dogajajo drugim, spremljamo, kot da se nas ne tičejo.«

AV Studio

proglas vodik

»S konformizmom ni nič narobe. Je program, vtetoviran v naš genski zapis in v osnovi super stvar, ki nam je s prilagajanjem izzivom časa pomagala preživeti do danes. Konformizem je krajša pot do ugodja, užitka, do cilja. Težko se mu je upreti, ker je avtomatizem, ki po desni prehiteva našo moralno presojo. In tudi, če ga ujamemo na mestu zločina, vedno najde sladek izgovor, da po najkrajši poti požremo svojo besedo. Konformizem je skrajno učinkovit program, ki zahteva človeka z integriteto, da se mu postavi po robu.«

Vodik

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji