Nefiltriran oglas za nefiltrirano pivo
Stella Artois je svoje novo nefiltrirano pivo oglaševalsko podprla z akcijo, kjer so liki v oglasu ... brez filtra oziroma so goli.
Oglas, ki je delo britanske agencije Mother London in v njem ne manjka podobnosti z likom iz filmov o Austinu Powersu, se začne z delom natakarja, ki v lokalu skrbno pripravi kozarec piva za svoje goste. Hitro ugotovimo, da je gospod popolnoma gol in da najbrž tudi streže popolnoma gol. Ko pivo prinese obiskovalcem lokala, ugotovimo, da so goli pravzaprav vsi v oglasu. Golota v oglasu je tako metafora za »slečen« proces varjenja piva, ki ga poudarjajo pri belgijski znamki piva Stella Artois. »Malo ljudi ve, da pivo izvorno ni bilo filtrirano. Navdušeni smo, da se vračamo h koreninam z nefiltriranim pivom Stella Artois. Kampanja govori resnico o našem pivu, ležaku v najbolj naravni obliki,« je povedala Meg Chadwick, višja vodja blagovne znamke pri Stella Artois Europe.