bla
Aktualno

Nefiltriran oglas za nefiltrirano pivo

Stella Artois je svoje novo nefiltrirano pivo oglaševalsko podprla z akcijo, kjer so liki v oglasu ... brez filtra oziroma so goli.

Oglas, ki je delo britanske agencije Mother London in v njem ne manjka podobnosti z likom iz filmov o Austinu Powersu, se začne z delom natakarja, ki v lokalu skrbno pripravi kozarec piva za svoje goste. Hitro ugotovimo, da je gospod popolnoma gol in da najbrž tudi streže popolnoma gol. Ko pivo prinese obiskovalcem lokala, ugotovimo, da so goli pravzaprav vsi v oglasu.  Golota v oglasu je tako metafora za »slečen« proces varjenja piva, ki ga poudarjajo pri belgijski znamki piva Stella Artois.  »Malo ljudi ve, da pivo izvorno ni bilo filtrirano. Navdušeni smo, da se vračamo h koreninam z nefiltriranim pivom Stella Artois. Kampanja govori resnico o našem pivu, ležaku v najbolj naravni obliki,« je povedala Meg Chadwick, višja vodja blagovne znamke pri Stella Artois Europe.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji