NEM Dubrovnik 2022: Televizija bolj živa kot kdaj koli prej
V Dubrovniku te dni poteka medijska konferenca NEM Dubrovnik 2022. Drugi dan dogodka so namenili razmisleku o tem, kaj vse prispeva k uspešnemu letu televizijske industrije in pretočnih kanalov.
Govorci so razmišljali tudi o odgovoru na vprašanje, kako premakniti lestvico na globalno raven in hkrati ostati vodilni igralec na lokalni ravni. »V tej panogi se je potrebno nenehno prilagajati, bistvo pa ostaja enako – to je ustvarjanje vsebin. Televizija ni mrtva. Pravzaprav je bolj živa kot kdaj koli prej. Občinstvo si še vedno želi gledati kakovostne vsebine, vendar se vse bolj osredotoča na digitalno potrošnjo in v zvezi s tem začenjamo novo poglavje,« je na okrogli mizi »Pogled z vrha v televizijski industriji« pojasnil Tonko Weissmann, izvršni podpredsednik RTL Hrvaška.
Obiskovalci so se lahko udeležili še številnih drugih predavanj. Med drugim so na predavanju »Ko bom velik, želim biti studio: Izkoriščanje priložnosti za globalno vsebino« razpravljali o tem, kako lahko podjetja ostanejo v koraku s časom v dobi svetovnega razcveta vsebin, Jean Mazel (Canon CEE) je v svoji predstavitvi spregovoril o spremembah in inovativnih oblikovalskih rešitvah v avdiovizualnih tehnologijah, Sanja Božić-Ljubičić, izvršna direktorica in lastnica marketinške agencije Mediavision, ki je tudi organizator dogodka NEM Dubrovnik, pa je gostila pogovor z naslovom »Televizija, ženske in pivo«.