Nenavadni oglasi za kavo
Jutri praznujemo mednarodni dan kave, vi pa si lahko že danes pogledate izbor nekoliko nenavadnih oglasov za napitek, brez katerega ljudje običajno težko začnemo dan.
So ljudje, ki kave ne potrebujejo, in so ljudje, ki jo še kako potrebujejo. Če sodite med slednje, bi vam zagotovo prav prišel Coffee Shot. Mi imamo samo eno vprašanje: »Kje se ga dobi?«
Kako daleč bi šli nekateri za skodelico dobre kave (oz. Nespressa), lahko vidite v oglasu, ki sta ga za to blagovno znamko posnela igralca George Clooney in Jean Dujardin.
Nekatere raziskave ugotavljajo, da je ob kajenju marihuane naš občutek za voh in okus intenzivnejši. Pri Moyee Coffee so zato pokuševalcem najprej ponudili joint, potem pa skodelico kave in nastal je kratek film, ki so ga naslovili »Pod vplivom« (»Under the influence«).
Kava je lahko tudi čisto preprosta, pravijo v McDonald'su.
Med nekoliko neklasične bi lahko uvrstili tudi oglas za Loka kavo iz leta 2020. Ustvarili so ga v sodelovanju z agencijo Yootree.
Romul in Rem, rimski kolosej in skodelica Lavazze. Italija v eni sami fotografiji, ki jo je posnela kultna fotografinja Annie Leibovitz.
Blagovna znamka kave Folgers je leta 2006 z oglasnimi plakati prelepila odtoke po Manhattnu, iz katerih se ob hladnih dneh kadi para. Žal zraven niso mogli pričarati tudi dišeče arome kave.
Ta oglas so naslovili »Najboljši način, da se prebudite«. So mislili s kavo ali z jutranjim seksom?