l
Aktualno

Netflix dodaja nove možnosti za oglaševalce

Netflix je na konferenci Advertising Week New York razkril nove priložnosti za oglaševalce na svoji platformi, vključno z različnimi oblikami sponzorstva vsebin, tudi njihovega prvega športnega dogodka v živo.

Po besedah Petra Naylorja, podpredsednika globalne oglaševalske prodaje, bodo na Netflixu ustvarili nove komunikacijske kanale za blagovne znamke, ob tem pa je napovedal že podpisana partnerstva s Smartfood Frito-Layem, T-Mobilom in Nespressom.

Sponzorji vsebin, oglasnih blokov in prenosov v živo

Blagovna znamka pokovke Smartfood Frito-Lay bo edini sponzor prihodnje sezone resničnostne serije Ljubezen je slepa, medtem ko bosta T-Mobile in Nespresso sponzorirala dokumentarno serijo »Formula 1 & Golf PGA: Drive to Survive«. Oglaševalcem bodo ponudili tudi tako imenovane bing oglase, kar pomeni, da blagovna znamka gledalcem zagotavlja spremljanje vsebin brez ali s krajšim oglasnim blokom. »Več kot 80 odstotkov naročnikov, ki uporablja funkcijo, podprto z oglasi, preživi pred zaslonom tudi dve uri več zaradi oglasov, zdaj pa bo lahko oglaševalec pokril strošek vsebine brez oglasov in ob tem poudaril le svoje izdelke,« je razložil Naylor. Nove oglaševalske formate bodo dopolnili še segmenti Top 10, Za vas in Nadaljuj z gledanjem, v katerih se bodo lahko v vrtiljak vsebin pozicionirali še različni izdelki. Največja novica za naročnike in oglaševalce pa je zagotovo najava Netflixovega vstopa na področje dogodkov v živo, kar bo sponzorjem omogočilo vključevanje v prenose v živo s 15- ali 30-sekundnimi javljanji.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji