New York Times nad upad oglasnih prihodkov s povečano prodajo naročnin
New York Times se za zdaj sooča z manjšim padcem oglaševalskih prihodkov, a zaradi inflacije in oslabljenega gospodarstva pričakuje večji upad. Odločili so se, da bodo ta izpad nadomestili s spodbujanjem prodaje naročnin.
Kaja Kovič
Pexels
»Podjetja ne vlagajo manj denarja v oglaševanje le zaradi inflacije in morebitne recesije v prihodnosti, veliko se jih tudi preusmerja na druge komunikacijske kanale, saj si ne želijo oglaševati v bližini novic,« pravijo pri New York Timesu.
Rešitev je v osnovnem poslanstvu
Ker želijo izravnati izpad prihodkov, so se odločili, da se bodo intenzivneje zanesli na svojo osnovno dejavnost – prodajo novic. Glavna izvršna direktorica Meredith Kopit Levien New York Timesa pravi, da se bodo tega bodo lotili z bolj agresivno prodajo naročnin, posameznih člankov, iger, kuharskih receptov in drugih storitev, ki jih ponujajo. »Naročniki bodo sčasoma plačali več za naše storitve in je zelo malo verjetno, da bi tovrstne pakete odpovedali. Znano je, da so naročniki paketov pripravljeni plačati več za naročnino in hkrati dlje časa ostanejo naročniki,« dodaja.
Načrt bo medijski hiši pomagal pri izpadu prihodkov, po drugi strani pa tudi pri rasti. V drugem četrtletju leta so uspeli pridobiti 180.000 novih digitalnih naročnikov, tako da imajo zdaj skupno 9,2 milijona naročnikov. Kopit Levienova je prepričana, da lahko do leta 2027 dosežejo 15 milijonov naročnikov.