NYT
Aktualno

New York Times nad upad oglasnih prihodkov s povečano prodajo naročnin

New York Times se za zdaj sooča z manjšim padcem oglaševalskih prihodkov, a zaradi inflacije in oslabljenega gospodarstva pričakuje večji upad. Odločili so se, da bodo ta izpad nadomestili s spodbujanjem prodaje naročnin.

»Podjetja ne vlagajo manj denarja v oglaševanje le zaradi inflacije in morebitne recesije v prihodnosti, veliko se jih tudi preusmerja na druge komunikacijske kanale, saj si ne želijo oglaševati v bližini novic,« pravijo pri New York Timesu.

Rešitev je v osnovnem poslanstvu

Ker želijo izravnati izpad prihodkov, so se odločili, da se bodo intenzivneje zanesli na svojo osnovno dejavnost – prodajo novic. Glavna izvršna direktorica Meredith Kopit Levien New York Timesa pravi, da se bodo tega bodo lotili z bolj agresivno prodajo naročnin, posameznih člankov, iger, kuharskih receptov in drugih storitev, ki jih ponujajo. »Naročniki bodo sčasoma plačali več za naše storitve in je zelo malo verjetno, da bi tovrstne pakete odpovedali. Znano je, da so naročniki paketov pripravljeni plačati več za naročnino in hkrati dlje časa ostanejo naročniki,« dodaja.

Načrt bo medijski hiši pomagal pri izpadu prihodkov, po drugi strani pa tudi pri rasti. V drugem četrtletju leta so uspeli pridobiti 180.000 novih digitalnih naročnikov, tako da imajo zdaj skupno 9,2 milijona naročnikov. Kopit Levienova je prepričana, da lahko do leta 2027 dosežejo 15 milijonov naročnikov.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji