Nezvestoba potrošnikov se povečuje
Popusti in promocije so vse pomembnejši dejavnik povpraševanja potrošnikov, zato se zvestoba potrošnikov blagovnim znamkam zmanjšuje.
Kaja Kovič
Do ugotovitve, da so potrošniki čedalje bolj nezvesti blagovnim znamkam, je prišlo združenje Data & Marketing Association (DMA) v raziskavi, po kateri se več kot polovica (51 odstotkov) odraslih v Veliki Britaniji odzove na različne akcije ali ponudbe za preizkušanje novih blagovnih znamk in izdelkov. Lansko leto jih je v raziskavi temu pritrdilo manj anketiranih, le 43 odstotkov.
Raziskava zduženja DMA pomeni za blagovne znamke odpiranje novih priložnosti za pridobivanje novih kupcev. Prav tako kaže, da 63 odstotkov potrošnikov trdi, da si zaradi akcijskih ponudb pogosto premislijo o tem, katere blagovne znamke, trgovine in spletna mesta bodo uporabili pri naslednjem nakupu – kar je rekordni delež v zgodovini raziskav DMA.
Zvestoba blagovni znamki je bila sicer od nekdaj zelo pogojna, zdaj pa se zdi, da se bodo morale blagovne znamke še močneje boriti (in poskrbeti za najboljše ponudbe) za potrošnike in njihovo zvestobo.