lidl nagrade
Aktualno

»Nič mi ne manjka« med najboljšimi sponzorskimi projekti

Lidlova oglaševalska akcija »Nič mi ne manjka« je na tekmovanju najboljših evropskih sponzorskih projektov prejela srebrno nagrado.

Lidl Slovenija si je s kampanjo »Nič mi ne manjka«, ki je nastala v sodelovanju z Zvezo za šport invalidov Slovenije – Slovenskim paralimpijskih komitejem, kot zmagovalec oziroma najboljši projekt domačega tekmovanja za najboljše dobre prakse na področju športnih sponzorstev SPORTO prislužil uvrstitev na evropski festival ESA Awards (European Sponsorship Association). Tam je v kategoriji ESA Best of Europe osvojil srebrno nagrado. S kampanjo, pod katero se je podpisala agencija Luna \TBWA, želi Lidl Slovenija pomagati pri premikih v razvoju parašporta v Sloveniji, predvsem pa stremijo k dvigu zavedanja o pomembnosti parašporta za kakovostno in vključujočo družbo.

lidl nagrada

»Čeprav živimo v času, ko bi vsi morali uživati enake možnosti, so parašportniki in njihovi športni uspehi še vedno prepogosto spregledani. Ko smo že pred leti sklenili partnerstvo s Slovenskim paralimpijskim komitejem, smo si skupaj zadali, da bomo to začeli spreminjati. Že lani in zdaj ob paralimpijskih igrah je videti, da je nekaj korakov že uresničenih. Javnost mnogo bolj prepozna športnike in jih podpira pri njihovih športnih dosežkih,« je ob prejemu nagrade povedala Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v podjetju Lidl Slovenija. Kot je dodala, so »s pozitivnim odzivom ljudi na kampanjo vedeli, da smo z zvezo in parašportniki ter ustvarjalci naredili prodorno zgodbo. Nagrada SPORTO in zdaj srebrna nagrada ESA pa sta to le potrdili.«

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji