lidl nagrade
Aktualno

»Nič mi ne manjka« med najboljšimi sponzorskimi projekti

Lidlova oglaševalska akcija »Nič mi ne manjka« je na tekmovanju najboljših evropskih sponzorskih projektov prejela srebrno nagrado.

Lidl Slovenija si je s kampanjo »Nič mi ne manjka«, ki je nastala v sodelovanju z Zvezo za šport invalidov Slovenije – Slovenskim paralimpijskih komitejem, kot zmagovalec oziroma najboljši projekt domačega tekmovanja za najboljše dobre prakse na področju športnih sponzorstev SPORTO prislužil uvrstitev na evropski festival ESA Awards (European Sponsorship Association). Tam je v kategoriji ESA Best of Europe osvojil srebrno nagrado. S kampanjo, pod katero se je podpisala agencija Luna \TBWA, želi Lidl Slovenija pomagati pri premikih v razvoju parašporta v Sloveniji, predvsem pa stremijo k dvigu zavedanja o pomembnosti parašporta za kakovostno in vključujočo družbo.

lidl nagrada

»Čeprav živimo v času, ko bi vsi morali uživati enake možnosti, so parašportniki in njihovi športni uspehi še vedno prepogosto spregledani. Ko smo že pred leti sklenili partnerstvo s Slovenskim paralimpijskim komitejem, smo si skupaj zadali, da bomo to začeli spreminjati. Že lani in zdaj ob paralimpijskih igrah je videti, da je nekaj korakov že uresničenih. Javnost mnogo bolj prepozna športnike in jih podpira pri njihovih športnih dosežkih,« je ob prejemu nagrade povedala Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v podjetju Lidl Slovenija. Kot je dodala, so »s pozitivnim odzivom ljudi na kampanjo vedeli, da smo z zvezo in parašportniki ter ustvarjalci naredili prodorno zgodbo. Nagrada SPORTO in zdaj srebrna nagrada ESA pa sta to le potrdili.«

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji