z
Aktualno

Nike pospešuje inovacije in predstavlja 'prehitevalni pas'

Pri blagovni znamki Nike se po padcu prihodkov pripravljajo na intenzivno krepitev inovacijskih aktivnosti.

Nike je napovedal večje spremembe in pospešitev inovacij, da bi do konca leta postal bolj konkurenčen. Analize so namreč pokazale, da je v zadnjem četrtletju prodaja precej padla, zato so bili primorani znižati tudi napovedi za leto 2025.

Šport in inovacije

John Donahoe, predsednik in izvršni direktor Nike, je vlagateljem na konferenčnem dogodku konec junija povedal, da se bo podjetje še bolj osredotočilo na šport in okrepilo prebojne novosti. S tem želijo spodbuditi bolj drzno pripovedovanje zgodb, povečati prepoznavnost blagovne znamke in se osredotočiti na potrošnike.

Padci v prihodkih

Motivacijo za te ideje so pri podjetju dobili zaradi grenkega priokusa ob analizi poslovnih rezultatov. Prihodki velikana športnih oblačil so v zadnjem letu padli za 2 odstotka, neposredna prodaja potrošnikom pa za 8 odstotkov. Zaradi 'vožnje z več nasprotnimi vetrovi' (tu imajo po vsej verjetnoti v mislih rast blagovnih znamk, kot so Adidas, New Balance, Asics, ...) pričakujejo, da bodo prihodki v prvem četrtletju leta 2025 padli za približno 10 odstotkov. »Ne se bati, ta številka je prehodna, saj že načrtujemo spremembo trenda,« je dejal Donahoe.

Strategija za dolgoročno rast

Izpostavil je strateške premike podjetja, vključno z začetkom večletnega inovacijskega cikla. Pojasnil je, da Nike pospešuje razvoj inovacij in napredovanje že uveljavljenih inovacij. »Podjetje se agresivno premika, da ponovno vzpostavi svojo inovacijsko prednost, k temu bo pripomoglo tudi povečanje hitrosti lansiranja inovacij na trg. Uvajamo 'prehitevalni ali hitri vozni pas' za trende, ki bo skrajšal in poenostavil proizvodni proces.«

Kot dobre primer tega je podal Bowerman Footwear Lab, kjer Nike pospešuje oblikovanje z uporabo naprednih digitalnih orodij in sodeluje s proizvodnimi partnerji za pospešeno testiranje in proizvodnjo izdelkov.

 

Aktualno

Nike je viralen moment s srečanja med Argentino in Čilom na Copa America 2024 spremenil v odličen oglas:

m

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji