NLB je oglaševalec leta 2020
Stanovsko nagrado za oglaševalca leta 2020 je Slovenska oglaševalska zbornica podelila NLB. Nagrado bodo prejeli na jubilejnem 30. SOF-u, in sicer v petek, 10. septembra 2021.
Črt Piksi
Kot je v utemeljitvi zapisala komisija, so v NLB v zadnjih nekaj letih naredili opazen preboj pri vseh marketinških in komunikacijskih aktivnostih. »Uveljavlja svež, celosten in ciljno usmerjen pristop in s tem v strokovnem smislu izrazito odstopa tako znotraj bančnega sektorja kot na področju tržnega komuniciranja nasploh,« so zapisali. Komunikacijo so opredelili kot konsistentno in se skozi posamične aktivnosti osredotoča na tri ključne atribute znamke – »one stop shop«, »win-win« in družbena odgovornost.
»Ko sem pred leti na njenem začetku ekipi dejal, da je to naša ambicija, bi se lahko upravičeno smejali ali pa vsaj podvomili. Pa niso. Verjeli so, da je možno. Zaupali. Sodelovali in spodbujali. In to vsi – ekipa, partnerji in vodstvo. In danes smo tu – na pomembnem mejniku, vsekakor pa ne na koncu poti. Kompleksnost naših komunikacijskih in strateških nalog namreč zadnja leta raste ne le v Sloveniji, ampak na vseh trgih, kjer je prisotna naša bančna skupina, z nazivom oglaševalec leta pa smo dobili dodaten zagon in motivacijo, da naredimo korak več, torej nekaj, kar nam ne bo prineslo le rezultatov v poslovnem smislu, ampak tudi občutke zadovoljstva, kot jih poznamo le kreativci,« je povedal Andrej Krajner, direktor komuniciranja v NLB.
Naj ob tem spomnimo, da je o vseh izzivih, s katerimi so se pri komuniciranju soočali v zadnjih letih, Krajner obširno spregovoril v naslovnem intervjuju, ki smo ga v MM-u objavili konec leta 2020.